Toon posts:

combinatie processor / koeler??

Pagina: 1
Acties:
  • 405 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi, ik ben bezig een systeem samen te stellen, nu gaat dat wel goed maar heb één vraag,

de processor wordt een intel core duo E4400 (2x2ghz), socket 775,

nu staat er bij de processor bij toebehoren -> "type koeling" dat deze een molex stekker (3 polig) moet hebben.
maar de koeling wordt toch op het moederbord aangesloten of niet?

de koeler die ik op het ook heb is de freezer pro 7 , hierbij staat dat deze een PWM aansluiting heeft (4polig).
dus deze zou niet op een intel core duo E4400 passen?

ik snap er echt niks meer van

Verwijderd

Die past gewoon hoor.

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Waar heb je het over? Nogal een onduidelijk verhaal zo zonder hoofdletters, punten en stijf van de spel/tikfouten.
Dus ergens op een site zie jij staan dat deze CPU een koeler met drie pinnetjes nodig heeft? En jij hebt nu een koeler met 4?
Die pinnetjes boeien vrij weinig, zolang die koeler maar fysiek op het bordje pas. Dat is te vinden op de site van de fabrikant van die koeler.

[ Voor 8% gewijzigd door fsfikke op 26-05-2007 11:08 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Verwijderd

Topicstarter
damn hey fsfikke, overdrijven is ook een vak he?
het enige wat ontbreekt zijn hoofdletters en ok, heb een type foutje gemaakt, maar bevinden we ons hier in het nationaaldictee forum ofzo? get al life or go lost zou ik zeggen.

ok bedankt str1ker,
dus deze combi processor / koeling moet gewoon werken? dat met die aansluiting las ik trouwens op alternate.nl, tevens de site waarvan ik de de componnenten ga bestellen.

grtzz

Verwijderd

Geen probleem, past gewoon. :)
Enigste is dat jouw koeler een pinnetje over houd, maar dat boeit niet. Wel opletten met aansluiten.

Offtopic: wat fsfikke probeerde te zeggen is dat het fijner leest met hoofdletters en punten en andere leestekens, met betere zinsopbouw etc. Dat vind ik persoonlijk ook wat prettiger en de meeste mensen vinden dat, daarom is dat ook een van de regels hier op tweakers. ;)
Alleen fsfikke formuleerde dat wat anders als ik nu doe. :P
En groeten doen we automatisch op tweakers, dat hoef je ook niet te doen. ;)
Btw, dit is gewoon als tip bedoelt, niet om je te flamen. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2007 11:59 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

OK, we zijn weer klaar hier.

Ga gewoon de specs van de koeler en het moederbord na, dan ben je er zelf ook klaar mee :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.