Hallo people,
Ik ben een tijdje geleden overgestapt van me on-board ''3d-kaart'' naar een MSI NX6600GT-TD128E 2dehands gekocht.
Nu dacht ik,ik kan eindelijk een beetje gamen.
Maar NEE
..
Cs:S bijv. op medium (recommended) instellingen..15-20fps..SOMS even 35fps jeeeeej
Ik zet de instellingen lager,maar het maakt geen verschil...
Farcry,vertraagt gewoon als de neten als ik iets over de medium instellingen ga,zelfs als ik de standaard instellingen neem en ik druk ''auto-detect'',selecteerd dit (redelijk) oude spel,wat NVIDIA ondersteunend is,alles op LOW.
Mensen,ik snap het niet,en hopelijk hebben jullie voor mij goudentips!
Of ben ik gewoon de leek die gewoon niet inziet dat het zoooooooooooo'n gigantische rotkaart is?
Btw mijn specs:
asus p5gd1-vm mobo
p4 3.0
1768mbram
200 gb schijf
Ik ben een tijdje geleden overgestapt van me on-board ''3d-kaart'' naar een MSI NX6600GT-TD128E 2dehands gekocht.
Nu dacht ik,ik kan eindelijk een beetje gamen.
Maar NEE
Cs:S bijv. op medium (recommended) instellingen..15-20fps..SOMS even 35fps jeeeeej
Ik zet de instellingen lager,maar het maakt geen verschil...
Farcry,vertraagt gewoon als de neten als ik iets over de medium instellingen ga,zelfs als ik de standaard instellingen neem en ik druk ''auto-detect'',selecteerd dit (redelijk) oude spel,wat NVIDIA ondersteunend is,alles op LOW.
Mensen,ik snap het niet,en hopelijk hebben jullie voor mij goudentips!
Of ben ik gewoon de leek die gewoon niet inziet dat het zoooooooooooo'n gigantische rotkaart is?
Btw mijn specs:
asus p5gd1-vm mobo
p4 3.0
1768mbram
200 gb schijf