Toon posts:

ISDN timeout?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds mijn herinstallatie van WinME (gisteren) heb ik een soort van Timeout ofzo op mijn ISDN kaart. Wat er gebeurt? Onder het surfen met IE5 gebeurt het om de paar minuten dat 30sec lang ofzo er totaal nix gebeurt! Ik kan klikken waarop ik wil maar er gebuert nix, ook de externe toegang verbinding knippert niet! Het rare is dat hij wel knippert als er een ICQ bericht binnenkomt.
Kan dit aan de ISDN kaart zelf liggen? Lijkt me niet.... maareuh zou het wat met mijn LAN te maken kunnen hebben ofsow?

Verwijderd

Het is wel handig als je zegt welke kaart je hebt.

Misschien een driver probleem?

Verwijderd

Topicstarter
Ïk heb een Dynalink 128 pph+ ISDn kaart. Zowel de kaart als de identieke drivers werkten voor de format correct...:?

Verwijderd

Ik heb dezelfde kaart als jou.
Goed kaartje.

Ik denk dat 't niet aan de kaart/drivers ligt, misschien aan je provider of de instellingen.
Heb je de IP settings (primary,secondary) handmatig ingesteld?
Tegenwoordig hoeft dat bijna niet meer maar ik doe 't altijd wel zelf.

Misschien is dat de oorzaak.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb verschillende providers geprobeerd en dat maakt allemaal nix uit. De DNS enzo heb ik handmatig ingegeven ja maar dat staat allemaal goed

Ohja ben erachter gekomen dat napster ook niet goed werkt, hij loopt zeg eens 2 min ofzow en dan opeens gaat hij snel in snelheid terug en taaadaaa transfer error!

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:53

Kettrick

Rantmeister!

ISDN + WinME = :r

het is dat ik mn 2000 CD niet thuis heb liggen anders was het er allang weer afgevlogen.

downloaden met 3,5 K/s :r

echt vreselijk.

ik heb b.t.w. een externe dynalink adapter.
onder 2000 is dat ding 3x zo snel :(

edit:
Typen = moeilijk

Verwijderd

Topicstarter
Tja moet goed kunnen werken want dat heeft het een half jaar lang gedaan ofsow!

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Moet je bij de eigenschappen van die kaart(config. schem, device manager......) ff op eigenschappe van je kaart en dan ISDN tab en die op european ISDN DSS1 zette

Verwijderd

eeeh daar staat ie standaard al op hoor :)

Anders probeer 't kaartje even in een andere computer ofsow
Pagina: 1