Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find
Je zou het altijd kunnen proberen natuurlijk. Gewoon een mail sturen of even bellen, en je bent al een stuk wijzer.
Wel zou het kunnen dat je niet word aangenomen, omdat het een goedkope functie is/moet zijn, en omdat jij waarschijnlijk 18+ bent moeten ze jou een hoger uurloon bieden, en dat willen ze waarschijnlijk niet.
En studenten zijn niet 18+?ThinkPadd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 20:50:
[...
]en omdat jij waarschijnlijk 18+ bent moeten ze jou een hoger uurloon bieden, en dat willen ze waarschijnlijk niet.
[ Voor 43% gewijzigd door ibmos2warp op 25-05-2007 20:52 ]
Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.
de meeste functies zijn 18+, dus dat is het probleem niet denk ikThinkPadd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 20:50:
Dat ligt maar net aan de werkgever denk ik.
Je zou het altijd kunnen proberen natuurlijk. Gewoon een mail sturen of even bellen, en je bent al een stuk wijzer.
Wel zou het kunnen dat je niet word aangenomen, omdat het een goedkope functie is/moet zijn, en omdat jij waarschijnlijk 18+ bent moeten ze jou een hoger uurloon bieden, en dat willen ze waarschijnlijk niet.
ik ga het gewoon proberen..
iemand anders misschien die nog sites weet voor bijbaantjes?
Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find
Nee dat 18+ is een beetje krom getypt, maar jullie snappen wat ik bedoel met dat uurloon7th-Phoenix schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 20:52:
[...]
de meeste functies zijn 18+, dus dat is het probleem niet denk ik
ik ga het gewoon proberen..
iemand anders misschien die nog sites weet voor bijbaantjes?
En andere sites? Ik zoek meestal in Google op "bijbaan + <woonplaats>"
Verwijderd
Daar kan je vacatures vinden in de ICT-sector
[ Voor 89% gewijzigd door een moderator op 14-06-2007 20:21 ]
Houdt wel in dat je veel belasting betaalt bij je 2e (bij) baantje.
Verwijderd
Verwijderd
Googelen dan maar