Ik heb vorige week mijn bestelde jungson JA88D binnengekregen.
Ik sloot hem aan en moest bijna huilen zo slecht.
Ik heb hele goede en supermakkelijke aanstuurbare echte high end luidsprekers
van het merk Cabasse
Wat een baggergeluid op mijn mooie luidsprekers en er zit ook nog eens een zware brom in.
De voeding hoor ik als ik op de bank zit brammen mijn broer dacht eerst dat het mijn koelkast was
(echt waar)
heb de versterker ook nog op de B&W luidsprekers van mijn broer aangesloten,dat klonk
iets beter maar nog niet goed.
Het is een kil schel emotieloos en niet muzikaal geluid wat eruit komt.
Het is net of er een sluier over de luidprekers hangt het het geluid komt er niet uit.
En het klinkt onnatuurlijk en vermoeiend
Misschien heb ik toevallig een maandagmorgen versterker getroffen,maar ben helemaal genezen van Jungson.
Gelukkig heb ik hem via Pacific Audio besteld,als je daar iets besteld kun je het als het niet klinkt
het teruggeven.
Ik heb een aanbod gehad om met mijn eigen boxen een paar versterkers bij hun te beluisteren
zodat we een idee hebben welke versterker wel klinkt op mijn luidsprekers.
Ben heel benieuw!
Wil je dus Chinese High End kopen en wil je geen risico lopen dan zou ik het bij P.A
bestellen.
Ik had hiervoor een set van Synn en dat klonk veel beter en dat was klasse B
Ook heb ik een set van Adcom gehad dat klonkt ook als een klok.
Mijn denon 2803 klonk ook geweldig goed op mijn cabasse
Maar de jungson op mijn luidsprekers dat klinkt erg beroerd,Als ik mijn goedkoop pc versterkertje
aansluit op mijn cabasse klinkt dit nog beter dan via de jungson verterker. en dat is niet oeverdreven!
Er staan super mooie recenties van de Jungson JA88D op het internet.
Maar voor mij klopt er niets van
Dus heb je hele goede luidsprekers ga er dan niet automatiesch vanuit dat deze versterker goed klinkt.
altans dit is mijn ervaring en die van mijn broer en een verkoper van een van de 5 beste
high end zaken van nederland,
Ik sloot hem aan en moest bijna huilen zo slecht.
Ik heb hele goede en supermakkelijke aanstuurbare echte high end luidsprekers
van het merk Cabasse
Wat een baggergeluid op mijn mooie luidsprekers en er zit ook nog eens een zware brom in.
De voeding hoor ik als ik op de bank zit brammen mijn broer dacht eerst dat het mijn koelkast was
(echt waar)
heb de versterker ook nog op de B&W luidsprekers van mijn broer aangesloten,dat klonk
iets beter maar nog niet goed.
Het is een kil schel emotieloos en niet muzikaal geluid wat eruit komt.
Het is net of er een sluier over de luidprekers hangt het het geluid komt er niet uit.
En het klinkt onnatuurlijk en vermoeiend
Misschien heb ik toevallig een maandagmorgen versterker getroffen,maar ben helemaal genezen van Jungson.
Gelukkig heb ik hem via Pacific Audio besteld,als je daar iets besteld kun je het als het niet klinkt
het teruggeven.
Ik heb een aanbod gehad om met mijn eigen boxen een paar versterkers bij hun te beluisteren
zodat we een idee hebben welke versterker wel klinkt op mijn luidsprekers.
Ben heel benieuw!
Wil je dus Chinese High End kopen en wil je geen risico lopen dan zou ik het bij P.A
bestellen.
Ik had hiervoor een set van Synn en dat klonk veel beter en dat was klasse B
Ook heb ik een set van Adcom gehad dat klonkt ook als een klok.
Mijn denon 2803 klonk ook geweldig goed op mijn cabasse
Maar de jungson op mijn luidsprekers dat klinkt erg beroerd,Als ik mijn goedkoop pc versterkertje
aansluit op mijn cabasse klinkt dit nog beter dan via de jungson verterker. en dat is niet oeverdreven!
Er staan super mooie recenties van de Jungson JA88D op het internet.
Maar voor mij klopt er niets van

Dus heb je hele goede luidsprekers ga er dan niet automatiesch vanuit dat deze versterker goed klinkt.
altans dit is mijn ervaring en die van mijn broer en een verkoper van een van de 5 beste
high end zaken van nederland,