Ik heb een Iiyama Prolite E1900S-B2 monitor, deze heeft een dvi aansluiting daarmee hangt hij aan mij pc en een D-sub aansluitng. Ik wil op deze monitor tv kijken, maar uit mijn tv tuner komt aansluiting voor cinch stekker, zijn er verloopkabels te koop of te maken om deze dan op de D-sub aan de sluiten?
tulpaansluitingen op tv-tuners zijn in 90% van de gevallen video in en geen video out.
[ Voor 14% gewijzigd door DinX op 25-05-2007 19:41 ]
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
dit setje heb ik http://www1.nl2.conrad.co...browse&p_page_to_display=
Linkje werkt niet....
Maar heb je nou een TV tuner in je PC of een losse TV tuner ? (Denk aan Digitenne, @Home TV ofzo )
Als hij in je PC zit, kun je toch gewoon een programma zoals DScaler, ChrisTV o.i.d installeren en TV Kijken?
Maar heb je nou een TV tuner in je PC of een losse TV tuner ? (Denk aan Digitenne, @Home TV ofzo )
Als hij in je PC zit, kun je toch gewoon een programma zoals DScaler, ChrisTV o.i.d installeren en TV Kijken?
dan moet je dus van composite > vga en dat kan niet zonder converter die meer kost dan een goede tv tuner in je pc
Als je je pc uit wil laten staan wordt het moeilijk .
Maar als je de pc aan wil laten staan kan je behalve een tv kaart ook een andere grafische kaart nemen met video in.
Maar als je de pc aan wil laten staan kan je behalve een tv kaart ook een andere grafische kaart nemen met video in.
How do you save a random generator ?
Pagina: 1