486heatsink+fan vast maken?

Pagina: 1
Acties:

• razor-x
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-03 20:59
ik had in een vorige topic gevraag hoe ik mijn stealth(je) kon overclocken ,, nou oke gelukt >:) (thx voor het helpen)
ik moet hem nu ook gaan coolen, nou oke ik heb dus een 486Heatsink en een fan'etje liggen maar hoe kan ik hem het best vastmaken :? lijm ofzo :? en wat voor lijm dan en welk merk raden jullie aan ,, oke genoeg geschreven ik laat het nu aan jullie

• razor-x
  • Laatst online: 02-03 20:59
sorry voor de crosspost hoor :+

• Cheese_man
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11-2025

Cheese_man

Waarom kiezen?

je zou fragtape kunnen bestellen bij de oc-shop....waarschijnlijk houdt dat wel.

anders natuurlijk langs iemand gaan die Artic Silver Thermal Adhesive heeft (lekker permanent vastplakken!)

Veel mensen doen in ieder hoekje van de sink een druppeltje secondelijm en de rest smeren ze dicht met koelpasta zodat er lekker contact gemaakt wordt tussen "GPU" (gg) en de heatsink! (veruit de goedkoopste oplossing....koelprut bij electronica zaak voor 5 piek...lijm ook cheap!!!)

Succes!! (en razen met dat beest van je :+)

reserveringshouder Tesla Model 3

• Gabriel-LG
  • Laatst online: 18-05 11:52
Ok, Men neme:
-Een tube secondelijm,
-Een stuk alluminiumfolie,
-een schaar.
Knip uit het alluminiumfolie een langwerpige strook ter breedte van de GPU, vouw dit net zovaak dubbel totdat er het folie de afmetingen heeft van de GPU en knip uit de 4 hoekjes een stukje weg (+/- 3MMX3MM). Doe op de buitenste hoekjes van je GPU een klein drupje secondelijm, leg het folie op de GPU (zodat er geen lijm op het alluminium komt) en druk de koeler op de GPU en wacht tot deze (de koeler) niet meer wil verschuiven en klaar is.... Tja wat is het eigenlijk? nou ja, het koelt tenminste en goed ook ik heb met dit recept een 486DX2-50 op 80Mhz gekregen zonder problemen en ik koel al mijn videokaarten op deze manier (sommigen lopen op 175% (!!))