[P5B deluxe] mist onderdelen?

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-05 19:50

yassine

Nothing to it but to do it!

Topicstarter
Heb na lang denken gekozen voor de P5b DELUXE.

Maar, nou heb ik net de verpakking opengemaakt, en wat mij gelijk opvalt is dat het mobo niet in een anti statisch zak je zit. :| Wel op een schuimrubbertje.

Er zit geen cover op de CPU socket! 8)7

OOk zit IO shield niet een zakje maar los erbij. Tevens zit er maar 1 bundel van sata power en sata kabels bij. ( 1 Power en 2 sata kabels ). In het boekje staat dit:

Serial ata Power and signal cable for 6 devices Betekent dit dat ik er 6 moet hebben?

Kan mayb iemand met hetzelfde bord ( geen wifi/ap ) even vertellen of dit normaal is?

Vooral dat statisch zakje ( die er niet is ) ben ik erg van geschroken

EDIT: Zie nu meer sporen, waaruit blijkt dat het bord al gebruikt is. Dit kan toch niet? |:( Nou blijkbaar wel dus :| Morgen gelijk terug naar die oplichters! :(

[ Voor 17% gewijzigd door yassine op 25-05-2007 18:43 ]

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-05 21:39

_Arthur

blub

yassine schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 18:35:
Heb na lang denken gekozen voor de P5b DELUXE.

Maar, nou heb ik net de verpakking opengemaakt, en wat mij gelijk opvalt is dat het mobo niet in een anti statisch zak je zit. :| Wel op een schuimrubbertje.
EDIT: Zie nu meer sporen, waaruit blijkt dat het bord al gebruikt is. Dit kan toch niet? |:( Nou blijkbaar wel dus :| Morgen gelijk terug naar die oplichters! :(
Dat dus.

Ik heb recent 2 asus mobo's gekocht. Het mobo zit in een doorzichtig (met zwarte strepen) anti statische zakje. Ook het io-shield zit in een stuk plastic. En natuurlijk de cpu-socket is beschermd door het plasticje.

Terug met dat ding en een nieuw examplaar eisen.

Verwijderd

Bij welke winkel heb je de onderdelen gekocht? Dit is echt schandalig! :O

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Accessories:
UltraDMA 133/100/66 cable
FDD cable
SATA cables
SATA power cables
I/O Shield
User's manual
USB2.0 port module
3 in 1 Q-connector
IEEE1394 port module
Optional Fan for Water-Cooling or Passive-Cooling only
Array Mic

Support CD:
Drivers
ASUS PC Probe II
ASUS Update
AI Booster
ASUS AI Suite
Anti-virus software (OEM version)

Testing, one, two ...

• TetsuoShima
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-03 11:00

TetsuoShima

low energy output

idd, als je hem als nieuw gekocht hebt (en dus ook geen korting voor gebruikt goed hebt gekregen), dan moet je onmiddelijk terug en een 'echt' nieuw pakket eisen!

Evil is done without effort, naturally, it is the working of fate; good is always the product of an art.

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-12-2025

mad_max234

AMD Athlon II M320

Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 19:40:
Bij welke winkel heb je de onderdelen gekocht? Dit is echt schandalig! :O
Lijkt me niet de plaats/tijd om dat te melden, eerts maar eens afwachten wat voor een oplossing ze komen. Want dit kan altijd perongeluk gebeuren bij een grote shop. ;)

Waar gewerkt word worden fouten gemaakt. :)

• yassine

yassine

Topicstarter
Het is de PCL. Winkel bij de bilderdijkstraat te Amsterdam.

Heb geen korting oid gehad. Zou een nieuw product moeten voorstellen :(

Verwijderd

Alles terug in de doos, en terug gaan naar de winkel en een nieuwe eisen.
Jij koopt een nieuwe en je krijgt een 2ehands, wat een service. 8)7

Succes met omruilen. :P

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-03 11:11

Ulti23

Quality Time

Heb je daar zelf niet in de doos gekeken? Voor hetzelfde geldt zeggen ze dadelijk dat je er iets mee gedaan hebt wat niet in de haak is en krijg je helemaal geen nieuwe mee. Bewijs jij maar dat je het in gebreke hebt mee gekregen. Ik check altijd van te voren in de winkel zelf de waar die ik koop.

Toch succes met het omruilen :)

I pitty the fools who took my game-station.....

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-05 17:06
Ulti23 schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 10:43:
Heb je daar zelf niet in de doos gekeken? Voor hetzelfde geldt zeggen ze dadelijk dat je er iets mee gedaan hebt wat niet in de haak is en krijg je helemaal geen nieuwe mee. Bewijs jij maar dat je het in gebreke hebt mee gekregen. Ik check altijd van te voren in de winkel zelf de waar die ik koop.

Toch succes met het omruilen :)
Blijkbaar niet he..
Dat zou ik ook niet doen, omdat je er toch vanuit mag gaan dat..

Helaas is het soms anders.

• yassine

yassine

Topicstarter
hey mensen, heb het bord vandaag teruggebracht. Ik heb gezegd dat niet kan etc. en ik vroeg of ik een ander bord kon nemen. Dus hij schotelde de P5B premium Vista edition voor. Ik doe de doos open en wat denk je.........Zelfde verhaal |:( heb nog de P5K gekeken,,Wat denk je...... zelde verhaal |:(

Maar gezegd dat ik me geld terug wil en hier nooit meer wat koop. Wat een mafkezen.

Het is wel goedgekomen, heb de P5B-deluxe WIFI/AP versie gekocht bij de MYCOM. :) Alles netjes en zoals het hoort NIEUW ;)

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-05 17:06
Vreemde zaak.
Ze hadden er geen verklaring voor ?

• yassine

yassine

Topicstarter
SandeR schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 13:47:
Vreemde zaak.
Ze hadden er geen verklaring voor ?
Ja hij had wel een stomme verklaring. ( waar ik geen zak van geloof )

Ja klanten kijken vaak in de moederbord dozen En dan nemen ze ook de CPU socket protector/satakabels/Antistatisch zakje mee? :P Dacht ik in me hoofd he...

• SKiLLa
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Vreemd verhaal hoor. Dat zoiets 1x voorkomt, dat kan, maar 3x ?

PS: Had van de week hetzelfde toen ik een nieuwe elektrische tandenborstel kocht. Eenmaal thuis gekomen de doos open gemaakt en ... zitten er 2 gebruikte (inc. tandpasta resten !) in, zonder boekje, lader, etc. Omruilen was gelukkig zo gepiept.

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:41

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dit zijn dus borden die van RMA teruggekomen zijn (niets defects gevonden, gerepareerd of vervangen zonder verpakking) - niets mis met die borden, maar inderdaad niet borden die als ongebruikt verkocht kunnen worden. Cool-Prices.nl verkoopt ze bijvoorbeeld regelmatig met flinke korting.

Maar goed, dit is geen technische discussie en lijkt me dat de bevindingen beter in de shop survey kunnen...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.