Toon posts:

geluid boxen op lcd tv aansluiten

Pagina: 1
Acties:
  • 2.855 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil geluid boxen op mijn lcd tv aansluiten, nu ben ik op zoek naar 2 normale boxen die je op de audio in (wit en rode aansluiting) kunt aansluiten. Bestaan zulke boksen of moet je gewoon normale boksen nemen en dan een 3,5 mm mini-jack naar 2 tulps kabel kopen?

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-02 10:46

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Als het een audio-IN aansluiting is, komt er weinig geluid uit. Als het een audio-out is, kun je idd gewoon speakers met een mini-jack aansluiting kopen en er een verloop tussen zetten

• baquelappe
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-09-2025
Sluit dan wel actieve speakers aan, anders ga je niet veel horen :+

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:38

JvS

Ik heb hem zelf ook

Beste Sicco. Je stelt wel echt vragen die gewoon met wat logisch nadenken op te lossen zijn.

Hoe je een TV op speakers aansluit, is echt al vaker behandeld. Een TV heeft vast ook wel een audio uit (lijkt me handig) waar je je stereo op aan kunt sluiten (of PC speakers).

Probeer het eerst eens met logisch nadenken en zoeken en handleiding lezen. Je opent nu voor echt enorme open deuren topics met vagen die echt al vaker gesteld zijn en waarvan je de antwoorden zelf kunt vinden. Je geeft niet aan wat je zoal al geprobeerd hebt om het op te lossen... Dat is niet helemaal de goede manier.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.