Toon posts:

POP-Ups

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb weer eens een probleem. Ik zit te internetten en er komen allemaal pop-ups voor mijn scherm. Nou lijkt op de oplossing simpel: pop-up blocker. Die heb ik ook en er staan 378 blocked pop-ups. Maar ik krijg er soms toch wat voor mijn scherm. Precies op het verkeerde moment altijd. Nou zat ik te gamen en PRECIES toen ik wat moest doen kwam er weer zo'n *BEEP* ding voor m'n scherm. Op dat moment begon ik gewoon hardop te schelden. Ik word er echt gewoon helemaal gek van. Kan iemand me helpen hoe ik dit op moet lossen?

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Een pop-up blocker is er alleen voor om pop-ups tijdens het surfen te voorkomen. Als er ook pop-ups komen terwijl je je browser niet eens open hebt, is dat waarschijnlijk spyware. Je PC eens goed inspecteren dus met de daarvoor bestemde software. Meer informatie kan je vinden in de betreffende FAQ's in dit forum.

• Tommy_G
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-02 09:04
Ik zou eens beginnen met je pc te scannen met de bekende progsels zoals Lavasoft Ad-Aware, SpySweeper en HijackThis.

Misschien is een gewone virusscanner ook geen slecht idee.

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Alsjeblieft...gebruik de search, gebruik google, gebruik, wel, eigenlijk eens alle andere methodes voordat je dit soort vragen hier stelt. En omdat ik in een zanikbui ben, maak in vredesnaam een degelijke startpost :{

Verwijderd

rodie83 schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 18:05:
Alsjeblieft...gebruik de search, gebruik google, gebruik, wel, eigenlijk eens alle andere methodes voordat je dit soort vragen hier stelt. En omdat ik in een zanikbui ben, maak in vredesnaam een degelijke startpost :{
Wat loop je nou te whinen man, die kerel vraagt toch gewoon wat. Reageer daar eens normaal op. Enorme zeiksnor.

Gewoon even ad-aware draaien dus. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2007 18:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
Srry vergeten er bij te vermelden: ik had mijn browser op de achtergrond open staan. Geminimalizeerd zeg maar.

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06-2025

JvW

On my way home...

Laat maar eens een hijackthis log zien.
En... als je dan toch iets anders gaat doen kun je misschien de browser afsluiten.

Verder sluit ik me aan bij voorgaanden:
adaware
spybot search & destroy (of spysweeper)
hijackthis

Als je gaat scannen kun je dat het beste doen in de veilige modus. Dat werkt net iets beter.

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 18:11:
[...]

Wat loop je nou te whinen man, die kerel vraagt toch gewoon wat. Reageer daar eens normaal op. Enorme zeiksnor.

Gewoon even ad-aware draaien dus. :)
En toch heeft hij een punt, op dit forum dien je gewoon eerst zelf op zoek te gaan naar mogelijke oplossingen, en al helemaal voor een voor de hand liggend probleem.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-03 20:06

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Zie de Beveiliging en Virussen - FAQ

Dit heeft niets met Netwerken te maken
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.