[HTML/JS] Scroll into view event?

Pagina: 1
Acties:
  • 367 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Rekcor
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-10 13:03
Kort vraagje: is het mogelijk om te achterhalen of een bepaald element (bijv. een paragraaf) door de gebruiker te zien is, doordat hij er naartoe gescrolled heeft?

Ik heb dus een lange pagina, met onderaan een paragraaf X, en ik wil javascriptcode uitvoeren zodra deze gebruiker deze paragraaf bereikt heeft door te scrollen.

Ik meen ooit iets op internet gelezen te hebben hierover, maar kan het nu met geen mogelijkheid meer vinden...

Verwijderd

Rekcor schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 16:35:
Kort vraagje: is het mogelijk om te achterhalen of een bepaald element (bijv. een paragraaf) door de gebruiker te zien is, doordat hij er naartoe gescrolled heeft?

Ik heb dus een lange pagina, met onderaan een paragraaf X, en ik wil javascriptcode uitvoeren zodra deze gebruiker deze paragraaf bereikt heeft door te scrollen.

Ik meen ooit iets op internet gelezen te hebben hierover, maar kan het nu met geen mogelijkheid meer vinden...
Je kan de positie van de scrollbalk opvragen dmv javascript, als je daar een beetje creatief mee omgaat moet het wel lukken

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2007 17:16 ]

• Rekcor
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-10 13:03
Mmm... dat moet dan wel heel creatief zijn, want de gebruiker kan ook nog de window resizen :/