Op zoek naar enkele Flash-sites voor usability-onderzoek

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 26-11 15:53
Voor mijn afstudeeropdracht ben ik op zoek naar een aantal Nederlandstalige Flash-websites die gebruik maken van een ongewone lay-out of een ongewone navigatie-structuur. Dus indrukwekkende websites, volledig in Flash, die niet lijken op een "standaard-HTML-site". Het onderwerp van de website maakt niet zo veel uit, zo lang het maar Nederlandstalig is. Ik wil deze websites gebruiken in een simpel gebruikerstestje om te kijken naar de usability van Flash-interfaces.

Wie kent er een paar leuke voorbeelden? Alle hulp is zeer welkom!

[ Voor 12% gewijzigd door geert1 op 25-05-2007 15:45 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik kan je bijna garanderen dat excentriek (of limit pushing) uitziende sites niet aan usability voldoen.

Normaliter valt dit topic onder Webdesign, Markup & Clientside Scripting Policy #requests, dus wat wordt de toegevoegde waarde van dit topic. Wil je nog ergens over discussieren of moeten jou alleen maar helpen met input voor je verslag? ;)

Dit topic gaat dus dicht, als je echt een serieus discussievoorstel hebt, vraag dan even toestemming via wgmods@tweakers.net :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Dit topic is gesloten.