Hallo, heeft iemand toevallig ervarig met het verlengen van de kabel voor het controlepaneel van de Logitech Z-5400 speakerset? In het boekje staat dat je die niet moet verlengen met een monitorkabel, maar met wat dan wel? Iemand die mij er wat over kan vertellen?
ik meen meerdere malen gelezen te hebben dat, ondanks dat het boekje zegt dit niet te doen, er toch mensen zijn die met succes de afstand tussen pod en subwoofer verlengt hebben.
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Ja precies, maar het boekje zegt dat er dan beschadiging op zou kunnen treden, maar ik denk dat dat weer een actie is om mensen niet teveel aan hun set te laten rommelen. De aansluitingen zijn ook helemaal hetzelfde, en als je een hoge kwaliteitskabel gebruikt lijkt mij dat er niets mis kan gaan, maar ik wil het toch graag zeker weten.
Als je weet hoe je hem moet open maken zonder beschadigingen kan je dat proberen ja.
Maar ik heb vaak genoeg speakers gesloopt omdat dat plastic bijna niet los te krijgen is.
Dus je kan het proberen, alleen ik durf niet met 100% zekerheid zeggen dat dat ook goed gaat lukken.
Maar ik heb vaak genoeg speakers gesloopt omdat dat plastic bijna niet los te krijgen is.
Dus je kan het proberen, alleen ik durf niet met 100% zekerheid zeggen dat dat ook goed gaat lukken.
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Nou, het gaat mij er om dat ik gewoon een monitorverlengkabel ertussen aansluit, dus niets interns of wat dan ook. In het boekje staat dat het niet goed is en het product beschadigd kan raken, maar ik vroeg mij af of iemand er ervaring mee heeft,Joopieboy schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 18:12:
Als je weet hoe je hem moet open maken zonder beschadigingen kan je dat proberen ja.
[ Voor 24% gewijzigd door theijma op 26-05-2007 00:30 ]
Nja, als je alleen een kabel ter verlenging er tussen zet en verder niks doet, lijkt mij als je ook nog de juiste kabel gebruikt dat er niks mis kan gaan.
Je maakt niks open, je verandert niks aan het appararaat, je hebt alleen een wat langere kabel er tussen zitten.
Dat lijkt mij verder zo onschuldig als wat, kan eigenlijk niks fout gaan.
Je maakt niks open, je verandert niks aan het appararaat, je hebt alleen een wat langere kabel er tussen zitten.
Dat lijkt mij verder zo onschuldig als wat, kan eigenlijk niks fout gaan.
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Pagina: 1