Gecube X1950XT AGP probleem?

Pagina: 1
Acties:

• martijn_me
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-07 20:09
Beste tweakers,

Ik heb sinds kort een Gecube X1950XT in mijn bezit, het snelste wat er te koop is op AGP voetje volgens mij.
In combinatie met een P4 3.0 @ 3.4 GHZ (Northwood core, S478) en 2 GB geheugen draait dit op zich best lekker in games.
Mijn voeding is een Enermax 465W, mijns inziens genoeg voor dit geweld.

Echter als ik aan het benchen ga met 3dmark06 krijg ik in canyon flight (SM3.0 test) iets vreemds, namelijk dat mijn beeld af en toe wit wordt, de teller onderin met de FPS enzo is nog wel normaal te zien. De tweede test verloopt vlekkeloos.
Volgens mij heeft het niets te maken met artifacts omdat er met games niets aan de hand is
Ik heb al drivers geupdate, de omega drivers uitgeprobeerd, clean install van Windows XP gedaan, kaart underclockt, processor op default gehad, maakt eigenlijk niets uit.

Tevens vind ik mijn score van rond de 4000 punten wat aan de lage kant, graag zou ik reakties horen van mensen met ongeveer dezelfde specs en deze kaart.
Ook zijn reakties van mensen met soortgelijke problemen met die 3dmark test welkom.

Ik weet dat in 3dk6 de cpu van belang is en dat dat mijn score aanzienlijk omlaag haalt overigens.