ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)
Welke editie van Windows Server 2003 is het? Standaard? Enterprise? SBS? R2? Welk SP? Wat staat er in je eventlogs?
[ Voor 15% gewijzigd door Alex) op 25-05-2007 12:33 ]
We are shaping the future
Het is Windows 2003 Standard Edition met Service Pack 1.Alex) schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 12:33:
Welke editie van Windows Server 2003 is het? Standaard? Enterprise? SBS? R2? Welk SP? Wat staat er in je eventlogs?
In de event logs komt niks terug hier over. Ook niet na het opnieuw starten van de Service
Op deze server draaid Active Directory, DHCP, DNS, ook deze geven geen fout melding in de event logs.
Sinds wanneer komen de problemen voor? Heb je toevallig een update geïnstalleerd o.i.d.?
We are shaping the future
Sinds gister middag dus 24 mei 2007, ik heb gister meteen gekeken of er een update was geinstalleerd maar dat was dus niet het geval.Alex) schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 13:14:
Sinds wanneer komen de problemen voor? Heb je toevallig een update geïnstalleerd o.i.d.?
Is er misschien een andere service die de service "server" laat crashen?
Er staat namelijk bij de Afhankelijkheden nog de services: Computer Browser, Distributed file System en Net Logon al deze services draaien wel gewoon door als de service "server stopt". ook van deze services staan er geen errors of warnings in de Event logs.
Verwijderd
Staat Automatic Updates aan?
Ik heb af en toe wel eens meegemaakt dat de Automatic Update service (wuausrv) crashte, waardoor o.a. ook de Server service ook crashte (ze draaien in hetzelfde svchost.exe proces)
Ik heb af en toe wel eens meegemaakt dat de Automatic Update service (wuausrv) crashte, waardoor o.a. ook de Server service ook crashte (ze draaien in hetzelfde svchost.exe proces)
Bedankt voor de reply's ik weet niet wat er precies aan de hand was maar hij blijft nu gewoon weer door draaien, ik heb voor de rest eigenlijk niks veranderd.
Ik zal iig nog even rond snuffellen hier en daar misschien dat ik er nog wat over kan vinden. Dat zal ik hier dan ook nog even posten.
Ik zal iig nog even rond snuffellen hier en daar misschien dat ik er nog wat over kan vinden. Dat zal ik hier dan ook nog even posten.
Pagina: 1