Ik heb een Exchange staat met een 15 gebruikers erop. Alles werkt goed, niemand heeft klachten.
1 gebruiker mag geen mail meer versturen vanaf zijn laptop. Gebruiker heeft Outlook 2003.
Wanneer ik de cache modes niet inschakel werkt het wel en mag deze persoon gewoon mailen. Wanneer ik de cache modes wel inschakel (wat best handig is bij een laptop) kan deze persoon het niet meer.
Het mailtje blijft in "Postvak Uit" staan, terwijl bij Verzenden "Voltooid" staat
Gedaan:
- Profiel weggegooid en opnieuw aangemaakt
- Outlook profiel weggegooid en opnieuw aangemaakt
- OST bestand verwijderd
- Gezicht bij Microsoft en gevonden dat het tot maximaal 1 minuut kan duren voor dat het verzodnen kan worden, inmiddels langer als een minuut gewacht, probleem blijft
- Virusscanner uitgeschakeld
- Via webmail werkt het ook
Ik krijg dus geen foutmelding, hij zegt netjes dat alles verstuurd is.
Iemand nog enig idee?
1 gebruiker mag geen mail meer versturen vanaf zijn laptop. Gebruiker heeft Outlook 2003.
Wanneer ik de cache modes niet inschakel werkt het wel en mag deze persoon gewoon mailen. Wanneer ik de cache modes wel inschakel (wat best handig is bij een laptop) kan deze persoon het niet meer.
Het mailtje blijft in "Postvak Uit" staan, terwijl bij Verzenden "Voltooid" staat
Gedaan:
- Profiel weggegooid en opnieuw aangemaakt
- Outlook profiel weggegooid en opnieuw aangemaakt
- OST bestand verwijderd
- Gezicht bij Microsoft en gevonden dat het tot maximaal 1 minuut kan duren voor dat het verzodnen kan worden, inmiddels langer als een minuut gewacht, probleem blijft
- Virusscanner uitgeschakeld
- Via webmail werkt het ook
Ik krijg dus geen foutmelding, hij zegt netjes dat alles verstuurd is.
Iemand nog enig idee?