Toon posts:

Laptop te warm

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een notebook, en ik kan met 1 programmatje de temperatuur zien van mijn pc. Deze geeft aan dat:
- 75 Graden
- HD 53 Graden

Dit is te warm opzich, weet iemand hoe ik dit kan beperken.

Groeten,

Thomas

• Turbosjaak
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-05 23:00

Turbosjaak

Un Chien De Liege

Mischien door er een koelplaat onder te zetten, ik heb er zelf geen ervaring mee, maar een van mijn vrienden heeft er een onder zijn laptop staan en zegt dat het goed werkt :) .

Van dit merk heeft hij er een aangeschaft.

Hier staat de koeler.

[ Voor 15% gewijzigd door Turbosjaak op 25-05-2007 11:19 ]

Powered By: Lenovo Thinkpad T61p & IBM Thinkpad X21

• keur0000
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-04 11:54

keur0000

-------- N O N E --------

Misschien eens tijd om de fan van je processor schoon te maken ;), ff aan de onderkant kijken of hij vol stof zit.

Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-04 11:12

Gutteguttegut

CEO of TFD

Misschien leest het programma de waarden verkeerd uit ;)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Verwijderd

Hoop dat een admin/mod dit topic niet dicht gooit wegens onvoldoende inzet van TS, aangezien dit toch wel een nuttig topic kan worden...

Ook ik heb een laptop welke geregeld erg warm word. Niet dat hij te heet wordt, maar gewoon warm dat ik mij af en toe zorgen maak of ik hem wel uren lang alleen aan kan staan zonder er bij te zijn terwijl die met van alles bezig is. Zet hem dan schuin tegenop een nietmachine etc maar ben meer op zoek naar een 'blijvende' oplossing.

Dus mocht iemand ervaring hebben met de koeler voorgesteld door Turbosjaak, deel je ervaring (of andere koelers/manieren!)

• Turbosjaak
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-05 23:00

Turbosjaak

Un Chien De Liege

Ik heb ook een laptop die soms erg warm is. Ik hoop dat dit topic openblijft, kan nog intressant worden.

Op de Zalman site , staan ook een aantal reviews van deze koeler, hij wordt oa bij Tomshardware onder handen genomen.

Coolermaster heeft ook nog een aantal opties, deze vind ik er ook zeer intressant uit zien.