Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• walsumhof
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-02 13:47
beste mensen,

ik had van dec06 tot apr07 dit apparaat en kan eigenlijk niet anders concluderen dat dit apparaat simpelweg niet af is. Qua specificatie is het een geweldig apparaat (daarom had ik'm ook gekozen) maar qua software is het een drama, nog afgezien van de erg magere audio kwaliteiten. Email synchronisatie was instabiel, websurfen instabiel, moest vaak resetten om ueberhaupt een call te kunnen maken etc.

Ik heb inmiddels een nokia n95 en blijf me verbazen over de ergonomie en logica in de ui, nog afgezien van de dramatisch betere stabiliteit - deze doet het gewoon als je'm nodig hebt ;-)

Mensen die nog voor de keus staan om deze x500 of de plus aan te schaffen zou ik adiviseren even 3x achter hun oren te krabben voordat ze na een maand dezelfde conclusie trekken.

een bijzonder tevreden n95 gebruiker!

• PixelJunkie
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 12:53
Begrijp me niet verkeerd hoor, maar uhmm... dusss? :?

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

http://gathering.tweakers.net/forum/insert_message/1172715

[ Voor 87% gewijzigd door CodeCaster op 25-05-2007 10:38 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:36

XanderDrake

Build the future!

Ten eerste, heb je je post wel eerst goed door gelezen voordat je em plaatste? Ik kan alleen uit de laatste alinea halen dat je het hebt over een X500.

Volgens mij heb je trouwens een defecte phone, kerel. Ikzelf heb ook een X500, hij is prima stabiel, alle software die ik heb ( Opera browser, Resco Explorer, TCMP, Core Player, iGo 2006, Wm5storage, FTP clients, E-ten software) doen het allemaal prima

Websurfen, iets wat ik veel doe, gaat vooralsnog geweldig met Opera. Email sync doe ik zelf niet, maar contact personen en afspraken syncen doet het wel perfect.

Ook audio kwaliteit is geweldig, tenminste voor muziek via A2DP en via een 2,5mm convertertje. Ikzelf vind de telefoon audio kwaliteit ook goed, maar daar zijn verschillende meningen over.

Veel plezier met je Nokia, maar volgens mij kan je E-ten daar niet de schuld van geven :)

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Waarschijnlijk het verkeerde knopje :Y)

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.