Money for nothin' and your chicks for free
Die duct kan je uitschuiven en zo vlak voor je cpu koeler hangen.
De cpu koeler koelt dan niet met lucht uit de kast (die redelijk warm kan zijn), maar met "koele" lucht van buiten je kast.
De cpu koeler koelt dan niet met lucht uit de kast (die redelijk warm kan zijn), maar met "koele" lucht van buiten je kast.
Maar dat werk dus het best met een "standaard" CPU koeler.
Ik ben nl. van plan een Artic Freezer te kopen. Die plaast zeg maar haaks:
Ik ben nl. van plan een Artic Freezer te kopen. Die plaast zeg maar haaks:
Ik heb zelf de fanduct eraf gehaald en een zwart stukje papier er tussen geschroeft. Ik ben dan zelf in het bezit van de SLK2600BQE i.c.m met de Artic Freezer 64.
Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity
Of de duct laten zitten met een extra koeler ertussen? Zou dat wat zijn?freak1982 schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 08:47:
Ik heb zelf de fanduct eraf gehaald en een zwart stukje papier er tussen geschroeft. Ik ben dan zelf in het bezit van de SLK2600BQE i.c.m met de Artic Freezer 64.
Ik heb in diezelfde kast geen luchtgaten en airduct meer, heb ze eruit gedremeld en een window ingezet
Een flow van voor naar achter lijkt me beter als je haakse koeler gebruikt, dan die flow gestoord laten worden aan de zijkant, want ik gebruik zelf ook een haakse cpu-koeler, de Zalman 9500LED.
Het is in die kast zeker aan te raden verse lucht van voren te laten komen door de optionele 120mm fan voor de hdd bay, koelt je hdd's echt super en er zit een handige stoffilter voor.
Een flow van voor naar achter lijkt me beter als je haakse koeler gebruikt, dan die flow gestoord laten worden aan de zijkant, want ik gebruik zelf ook een haakse cpu-koeler, de Zalman 9500LED.
Het is in die kast zeker aan te raden verse lucht van voren te laten komen door de optionele 120mm fan voor de hdd bay, koelt je hdd's echt super en er zit een handige stoffilter voor.
Ik ken de kast. Allen het type dat ik heb heeft geen zijkoeling.DnnSke schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 11:16:
Ik heb in diezelfde kast geen luchtgaten en airduct meer, heb ze eruit gedremeld en een window ingezet![]()
Natuurlijk heb ik ook een extra 120mm koeler besteld voor voorin.
Ik bekijk wel even zodra de kast binnen is wat ik doe. Even de temps afwachten.
Pagina: 1