Toon posts:

HP PSC 2175 print in spiegelbeeld

Pagina: 1
Acties:
  • 210 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ben een paar uur bezig met een probleem waar ik niet uit kan komen.

Op een pc in een netwerk heb ik een HP psc 2175 gedeeld, zodat een andere pc op het netwerk op deze kan printen.
Als ik op de pc waaraan de printer is verbonden, een printopdracht geef, word deze goed afgedrukt.
Als ik op de netwerkpc een printopdracht geef, komt deze in spiegelbeeld eruit.

Wat heb ik zoal ondernomen:

- Andere drivers
- Gezocht op google of het een bekend probleem is.
- Gecontroleerd op "Spiegelbeeld" niet aan staat als ik een printopdracht geef. (Staat op beide pc's uit)
- Op Google gezocht.

Hebben meer mensen dit probleem gehad met dit type printer. Zo ja, wat hebben jullie gedaan om het op te lossen?

• Nozzie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-01 13:00
Je kan proberen om van de pc waarvan hij in spiegelbeeld afdrukt spiegelbeeld juist wel aan te zetten en kijken of hij dan wel normaal afdrukt. Nog nooit last gehad van dit probleem...

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-12-2025

MrDrako

nep ict'er

Ik heb hetzelfde probleem gehad met een HP laserjet printer.
Het printerconfiguratie profiel wat ik als Default in had gesteld op de 2003 server was NIET het default profiel wat andere pc's kregen. De pc's die de printer via het netwerk benaderden kregen een profiel waarin mirror printing aan stond.

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
heb je de drivers apart geïnstalleerd op dei netwerk-pc of heb je gewoonje printer aabgejkikt?
In het laatste geval: verwijder je printer, installeer hem ene keer lokaal, dan via netwerk en pas de driver aan via "eigenschappen voor printserver" naar degene die je lokaal installeerde...