bij mij staat mijn cache in mijn bios op t3-3-3. Ik heb gehoord dat het sneller is als je ze op t2-2-2 zet.Kan iemand mij hier meer over vertellen.
Verwijderd
Naar mijn weten is de Cas Latency, de vertraging tussen 2 transfers naar het geheugen. Dus hoe lager je dit zet, hoe minder vertraging en dus sneller =D
Alleen niet elk geheugen kan dit, of je moet Cas2 geheugen hebben, of je moet geluk hebben met je Cas3 geheugen dat het toevallig ook op cas2 werkt =))
Je kunt niets kapot maken ofzo door het te proberen. En je kunt er alleen maar snelheid mee winnen. Doen dus =)))
GreetzZ MaSsiE
Alleen niet elk geheugen kan dit, of je moet Cas2 geheugen hebben, of je moet geluk hebben met je Cas3 geheugen dat het toevallig ook op cas2 werkt =))
Je kunt niets kapot maken ofzo door het te proberen. En je kunt er alleen maar snelheid mee winnen. Doen dus =)))
GreetzZ MaSsiE
Verwijderd
is het niet zo dat de meeste PC133 dimm-etjes op 2-2-2 kunnen draaien zolang ze maar op 100Mhz draaien ipv 133. of ben ik nu te simpel aan het denken... is nl dat in m'n servertje een 128 PC133 dimm zit, die ik op 2-2-2 zonder problemen heb draaien.
jep eppo da kan bijna altijd (als het tenminste echt pc 133 is
een treffende spreuk