Goededag heren
Ik ben het volgende van plan . Ik wil dus een draadloze ip camera kopen en wel de E Tech IP Camera III Wireless . De reden is dat mijn nieuwe auto steeds 's nachts bekrast wordt en ook verdwijnen hier en daar wat fietsen in de straat .
Nu wil ik dat deze camera van 23:00 tot 8:00 live opneemt maar nu is de vraag hoe groot moet de hardeschijf zijn voor 2 nachten lang op te nemen ?
Specificaties Camera
Hoge resolutie beeld Processor (640*480:15fps,320x240:30 fps) ingebouwde MJPEG encoder.
• Ethernet RJ-45, 10/100 Base-T auto-sensed
• Draadloos signaal (802.11b)
• Op afstand te beheren via webbrowser
• Camera-standaard bijgesloten, ook te gebruiken voor plafond bevestiging
• Videobeeld op afstand te bekijken in browsers met ActiveX ondersteuning (zoals bijv Internet Explorer) of met live JPEG (Javascript)
• Veel internet mogelijkheden zoals: Email, FTP, PPPoE, Dynamic DNS, NTP service, User
Management, and Image quality Control
• USB 1.1 aansluiting: Geschikt voor Microsoft MSN en NetMeeting
• Gebundelde Beveiligingssoftware met de volgende functies:
a. DIVX MPEG 4 Encoder en Decoder
b. Real-Time Mpeg4 opnames
c. MPEG 4 Video bestandsbeheer: Video bestand DataBase met Playback optie
d. Herbruikbare opslag: Overschrijft automatisch het eerste bestand als de hardeschijf vol raakt.
e. Bewegingsmelder: Herkent bewegingen en geeft vervolgens alarm.
f. Snapshot: Snelle foto opslag in BMP formaat
Specificaties systeem
Amd Duron 1800+
512MB SD Ram
40 GB Maxtor
Verder kaal geinstalleerd zonder avg of firewall of andere programma's
Digiconnect 54 Mbps PCI Card
Nu is het zo dat hij buiten met aangepasten panser komt te hangen op een drooge plek waar geen regen bijkomt . En als hij dan toch nog stuk gaat is het jammer dan , en een nieuwe kopen . Voor de winter maanden is hij niet bedoeld .
Gaat dit zo werken zoals ik het opgesteld heb ? En hoeveel Gb hardeschijf raden jullie mij aan om steeds 2 nachten van 23:00 tot 8:00 op te laten nemen ? De camera neemt het real time op in mp4 formaat.
Ik dank jullie zeer voor jullie reacties
Ik ben het volgende van plan . Ik wil dus een draadloze ip camera kopen en wel de E Tech IP Camera III Wireless . De reden is dat mijn nieuwe auto steeds 's nachts bekrast wordt en ook verdwijnen hier en daar wat fietsen in de straat .
Nu wil ik dat deze camera van 23:00 tot 8:00 live opneemt maar nu is de vraag hoe groot moet de hardeschijf zijn voor 2 nachten lang op te nemen ?
Specificaties Camera
Hoge resolutie beeld Processor (640*480:15fps,320x240:30 fps) ingebouwde MJPEG encoder.
• Ethernet RJ-45, 10/100 Base-T auto-sensed
• Draadloos signaal (802.11b)
• Op afstand te beheren via webbrowser
• Camera-standaard bijgesloten, ook te gebruiken voor plafond bevestiging
• Videobeeld op afstand te bekijken in browsers met ActiveX ondersteuning (zoals bijv Internet Explorer) of met live JPEG (Javascript)
• Veel internet mogelijkheden zoals: Email, FTP, PPPoE, Dynamic DNS, NTP service, User
Management, and Image quality Control
• USB 1.1 aansluiting: Geschikt voor Microsoft MSN en NetMeeting
• Gebundelde Beveiligingssoftware met de volgende functies:
a. DIVX MPEG 4 Encoder en Decoder
b. Real-Time Mpeg4 opnames
c. MPEG 4 Video bestandsbeheer: Video bestand DataBase met Playback optie
d. Herbruikbare opslag: Overschrijft automatisch het eerste bestand als de hardeschijf vol raakt.
e. Bewegingsmelder: Herkent bewegingen en geeft vervolgens alarm.
f. Snapshot: Snelle foto opslag in BMP formaat
Specificaties systeem
Amd Duron 1800+
512MB SD Ram
40 GB Maxtor
Verder kaal geinstalleerd zonder avg of firewall of andere programma's
Digiconnect 54 Mbps PCI Card
Nu is het zo dat hij buiten met aangepasten panser komt te hangen op een drooge plek waar geen regen bijkomt . En als hij dan toch nog stuk gaat is het jammer dan , en een nieuwe kopen . Voor de winter maanden is hij niet bedoeld .
Gaat dit zo werken zoals ik het opgesteld heb ? En hoeveel Gb hardeschijf raden jullie mij aan om steeds 2 nachten van 23:00 tot 8:00 op te laten nemen ? De camera neemt het real time op in mp4 formaat.
Ik dank jullie zeer voor jullie reacties