Toon posts:

Geen beeld

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een nieuw moederbord, procesor en geheugen in me pc geinstalleerd, maar krijg geen beeld op mijn monitor. Nu wil het geval dat ik dit zelfde probleem ook op een andere pc heb.
Heb meerdere videokaarten en geheugen modules geprobeerd, maar dit geeft allemaal het zelfde resultaat. Geen rare piepjes en de proccesor draait ook.

Crucial 2GB Kit DDR2 667Mhz
Asus P5B Deluxe/WiFi-AP S775
Intel Core 2 Duo E4300 1.8GHZ

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2007 09:54 ]

• JeanLeGrand
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-07-2024
Gebruik je steeds dezelfde PSU misschien :?

Denon AVR-X3600H

• -Niels-
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-05 11:57
Of zelfde monitor? >:)

Verder geen piepjes uit de speaker op je mobo?

Verwijderd

Ik weet even niet wat ik hier nou op moet zeggen dus ik zal drie antwoorden geven:

1.
Is niet erg hoor. Ik heb ook geen beeld op mijn pc. Zolang je maar beeld op je monitor hebt is er niets aan de hand.

2.
Heb je je monitor aangesloten?
Zit de voedingsstekker van de monitor in het stopcontact?
Staat je monitor aan?
Heb je de VGA / DVI stekker van je monitor op je PC aangesloten?
Andere monitor al geprobeerd?
Piept de computer bij het opstarten? (meerdere pieps)
Piept de computer als teken dat hij door de P.O.S.T. is gekomen c.q. hoor je dat de PC opstart?
Heb je het BIOS al gereset?
ATX reset al geprobeerd?
Werkt de videokaart wel in een ander systeem?

3.
Geef eerst maar eens een flinke dosis info want hier kan niemand wat mee.

Verwijderd

Topicstarter
Heb je je monitor aangesloten? Ja beide stekkers zitten er goed in. helemaal vast gedraaid
Zit de voedingsstekker van de monitor in het stopcontact? ja, want het lampje brand op de monitor.
Staat je monitor aan? Ja lampje brand.
Heb je de VGA / DVI stekker van je monitor op je PC aangesloten? Beide aangeloten.
Andere monitor al geprobeerd? Ook geprobeerd
Piept de computer bij het opstarten? (meerdere pieps) alleen de piep in het begin.
Piept de computer als teken dat hij door de P.O.S.T. is gekomen c.q. hoor je dat de PC opstart? Ja pc start en hoor mijn schijven. maar verder gebeurt er niets.
Heb je het BIOS al gereset? Nee nog niet geprobeerd, maar is dit logisch om te doen met een nieuw moederbord??
ATX reset al geprobeerd? Wat houd dit in??
Werkt de videokaart wel in een ander systeem? Ja werkt in een ander systeem.

geen rare piepjes, voeding is 550w.

Verwijderd

Topicstarter
info staat er

• Buzz_NL
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-05 09:26
Wat voor videokaart?
Welke voeding?

Wat ik ff zou proberen is met 1 reepje alle DDR sloten af gaan om zo te elimineren dat het geen geheugen probleem.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:33

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Nee, je geeft geen volledige specs, niet van het oorspronkelijke systeem en ook niet van de onderdelen die je uitgewisseld hebt. Je bent ook rijkelijk vaag in wat je exact geprobeerd hebt en het is niet duidelijk dat je de Hangen & Opstarten Troubleshooter gebruikt hebt.

Zie ook:
PMG Beleid

Met vaagheid als dit kunnen we je gewoon niet helpen. Overigens is het ook erg ongewenst dat je meermaals achter elkaar post. Heb je nog wat toe te voegen? Gebruik de edit-knop :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.