Farcry 2 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 11.363 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op zondag 09 september 2007 @ 23:57:
En dat je karakters vindt die gewoon raar zijn, bijvoorbeeld die "Artie" (zo heet ie dacht ik), die zie je op een boomstronkje zitten je loopt met een getrokken gun op hem af en hij laat dat zomaar gebeuren?
Ik veronderstel dat die Artie jouw reeds kent en weet dat je niet vijandelijk bent(in het verhaal). Is ook nog geen definitieve trailer, je weet niet hoe het ingekleed gaat worden, is nog maar ingame footage.
Gaat hij savonds naar zijn huis of blijft hij daar alleen maar op dezelfde plek?
Haha dat is wel het laatste wat ik mij ga afvragen tijdens het knallen: Of Artie ruzie krijgt met zijn vrouw omdat hij te laat thuis is, of in Crysis Alien#1 de vuilnis vergeten buiten te zetten is tussen 2 gevechten door, of Alien#2 bij het plaatselijk veldhospitaal 2 eilanden verder een afspraak heeft gemaakt voor een penisverlenging.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T020
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 31-08 20:30
rickyy schreef op zondag 09 september 2007 @ 18:15:
[...]

Sterker nog; de grafics kunnen natuurlijk alleen nog maar beter gemaakt worden hea. En waarscheinlijk gaat het dan ook nog beter lopen op de pc omdat ze nog meer kunnen optimaliseren.
Kijk naar Doom III en Prey, zelfde engine en moet je het verschill in grafix is zien :D
zelfde engine?
dan zou crysis er juist beter uit moeten zien want die heeft een nieuwe engine en die loopt op dx10.
nou weet ik alleen niet of far cry 2 dx9 of 10 is maar volgens mij 10 als ik die demo bekijk :9~
MrVegeta schreef op zondag 09 september 2007 @ 23:57:
[...]

Wat een onzin, Far Cry 2 wordt dus een betere game, gameplay, AI, geluid, GFX alleen maar omdat je tegen mensen knokt? Dat klopt toch van geen kant?

Beide zullen het top games worden die elkaar gelukkig niet in de weg zitten bij de release.
idd, het zijn gwn allebei hele goeie spellen en ik weet zeker dat ze hun geld (hoeveel ze ook mogen gaan kosten :P ) dubbel en dwars waard zullen zijn

[ Voor 29% gewijzigd door T020 op 10-09-2007 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 00:25:
[...]

Ik veronderstel dat die Artie jouw reeds kent en weet dat je niet vijandelijk bent(in het verhaal). Is ook nog geen definitieve trailer, je weet niet hoe het ingekleed gaat worden, is nog maar ingame footage.

[...]

Haha dat is wel het laatste wat ik mij ga afvragen tijdens het knallen: Of Artie ruzie krijgt met zijn vrouw omdat hij te laat thuis is, of in Crysis Alien#1 de vuilnis vergeten buiten te zetten is tussen 2 gevechten door, of Alien#2 bij het plaatselijk veldhospitaal 2 eilanden verder een afspraak heeft gemaakt voor een penisverlenging.. :+
Mjah, dat zou het meeste logisch zijn dat ze elkaar kennen maar in de demo wordt ook gezegt dat je niet iedereen kan vertrouwen etc, nou ja zulke dingen dus, dat had STALKER wel. Niemand prate met je als je een getrokken gun had.

Tja, als je een realistische game wil maken dan vind ik het ook belangrijk dat de AI zich realistisch gedraagd, zo natuurlijk mogelijk. En dat houd ook in dat iedereen er is voor een reden en niet alleen maar om jou guns etc te verkopen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goh ja maar het mag allemaal best wat gestroomijnder dan in het echte leven hoor. Ik vond het een leuk idee in STALKER maar na een tijdje ga je je er gewoon aan ergeren dat je elke keer op een knop moet rammen om dat wapen weg te stoppen. Dan heb ik liever dat je character dat automatisch doet als je nabij een ally komt. In het echt ga je dat zelf ook maar onderbewust doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op maandag 10 september 2007 @ 02:33:
Mjah, dat zou het meeste logisch zijn dat ze elkaar kennen maar in de demo wordt ook gezegt dat je niet iedereen kan vertrouwen etc, nou ja zulke dingen dus, dat had STALKER wel. Niemand prate met je als je een getrokken gun had.

Tja, als je een realistische game wil maken dan vind ik het ook belangrijk dat de AI zich realistisch gedraagd, zo natuurlijk mogelijk. En dat houd ook in dat iedereen er is voor een reden en niet alleen maar om jou guns etc te verkopen.
Akkoord, echter is het nog maar wat ingame footage, spel is nog in ontwikkeling, ik zou er niet zomaar vanuit gaan dat het spel zo blijft zoals het nu is en er niets meer verbeterd wordt.
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 04:51:
Goh ja maar het mag allemaal best wat gestroomijnder dan in het echte leven hoor. Ik vond het een leuk idee in STALKER maar na een tijdje ga je je er gewoon aan ergeren dat je elke keer op een knop moet rammen om dat wapen weg te stoppen. Dan heb ik liever dat je character dat automatisch doet als je nabij een ally komt. In het echt ga je dat zelf ook maar onderbewust doen.
De zaak is dat je in stalker de vrijheid krijgt om te kiezen wie een ally is en wie niet, net door er op te knallen of niet. Als je wapen dan altijd automatisch geholstered wordt, kan je een ally niet meer tot vijand maken door er op te schieten.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2007 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

imho beetje mierenneuken als je gaat roepen dat de AI van dit spel niet goed genoeg is.

Je moet namelijk ook niet overdrijven, je kan elk karakter wat je in de game nodig hebt wel een compleet eigen leven in programmeren om het zo realistisch mogelijk te maken... maar dat gaat alleen maar veel irritatie opleveren omdat je karakter niet te vinden is omdattie zit te schijten / ligt te slapen / boodschappen an het doen is / bij zijn oma op bezoek is / ziek is / een dagje vrij heeft /etc.etc.

En buiten dat uit dit filmpje blijkt helemaal niet dat Artie daar constant zit... hij zat er nu wel... maar dat betekend niet dattie er al de hele game zat.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauSS
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-06-2023
Mensen kunnen zeggen wat ze willen maar Far Cry 2 blijft mijn favoriet! (Crysis ook wel) maar FC2 spreekt mij meer aan door de volgende dingen:

- flamethrower
- vuur dat zich kan uitbereiden
- afrika-omgeving :)
- weinig scripted gebeurtenissen
- de gehele sfeer
- grafische kwaliteit van deze game
- buddy's / vijanden (maken)
- het spelverloop van Far Cry 2 is niet lineair
- vijandige troepen vechten met elkaar
- dieren grazen en jagen
- en nog veel meer :)

conclusie = gewoon als je FC1 mooi vond/vind.. dan vind je FC2 subliem _/-\o_
ik wacht met spanning of op de game! :)

A world without gadgets is no world ;)

Verwijderd

Ben ook blij dat zo'n spel zich in africa afspeelt. Dat bied veel mogelijkheden. Zeker als er dieren rond lopen, bied dat mogelijk tot sadistische taferelen :p

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:18
Het coolste van dit spel lijkt me toch wel de vrijheid die je krijgt en de AI die reageert op jouw acties :o

In RPG's als Oblivion kreeg je ook veel vrijheid, maar dat voelt toch allemaal... "net niet"...

In oblivion bijvoorbeeld is 90% automatisch gegenereerd en (dus) saai. De AI is daar ook 0,0 interactief met de speler, en is zeer dom. In FarCry 2 wordt de AI waarschijnlijk heel goed, getuige het filmpje met die achtervolging met die jeep.

Hopen dat je ook een helicopter of vliegtuigje kunt jatten, want wat ik begrepen heb is het spel heel groot. Ik hoop trouwens ook dat er silencers te krijgen zijn voor de sniper rifles, dan kun je lekker vanaf een heuveltje met wat planten een heel dorp beneden uitmoorden met je sniper :D

• T020
Modbreakje: *knip*. Nee. Een topic in SGD is niet bedoeld voor offtopic vragen over welke hardware je wilt kopen.

[ Voor 84% gewijzigd door F_J_K op 13-09-2007 19:06 ]

• Avalaxy
Beetje offtopic hè? :P

Maar nee, ik denk niet dat er zoveel verschil zit tussen de E6400 en E6600.

[ Voor 50% gewijzigd door Fuelke op 13-09-2007 19:40 ]

• T020
leonpwner1 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 18:38:
[...]

Beetje offtopic hè? :P

Maar nee, ik denk niet dat er zoveel verschil zit tussen de E6400 en E6600.
ja weet ik ;) kreeg al een waarschuwing

maarja dat wou ik weten dus dan ga ik de 6400 maar halen bedankt he :*)

[ Voor 20% gewijzigd door T020 op 13-09-2007 20:14 ]

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik zou nog maar even kijken naar wat benchmarks enzo,

http://www.google.nl/sear...&meta=&btnG=Google+zoeken

Met een goede benchmark test kan je goed het verschil zien tussen de CPU's. Maar nu gaan we weer verder over FarCry 2 ;).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Verwijderd

nog wat artwork/screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://www.revioo.com/media/images/news/1/8618.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.opaclan.com/gallery/pictures/2cry3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.ownage.nl/images/content/65467.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.ownage.nl/images/content/65455.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.ownage.nl/images/content/65456.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.ownage.nl/images/content/65457.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.ownage.nl/images/content/65460.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.ownage.nl/images/content/44400.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamez.nl/upload/914830_610_1187004296182-FarCry2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://resources.ubi.com/resources/71/71074-FCRY2_PC_dogon_day_01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://resources.ubi.com/resources/71/71118-FCRY2_conceptart_savannah_3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://resources.ubi.com/resources/71/71110-FCRY2_conceptart_desert_t.jpg
Afbeeldingslocatie: http://resources.ubi.com/resources/71/71110-FCRY2_conceptart_desert_t.jpg
Afbeeldingslocatie: http://resources.ubi.com/resources/71/71114-FCRY2_conceptart_savannah.jpg
Afbeeldingslocatie: http://resources.ubi.com/resources/71/71112-FCRY2_conceptart_jungle_hq_t.jpg
NICE! verder nog dit: "Far Cry 2 won the OMEGA Award for best new game at Leipzig by the editors of the 10 most important gaming sites in Germany."

ik krijg er zin in :9 >:)

edit: haha, wat dacht je hier van:
Enkele leden van Evil Avatar over Far Cry 2: Holy shit! It's like STALKER and Farcry had a super baby. Of wat dacht je van: Wow. Crysis suddenly became uninteresting to me.

[ Voor 150% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2007 17:05 ]

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hm, setting van Crysis lijkt me een stuk leuker dan Far Cry 2. Ik hou niet zo van free roaming worlds omdat het tot nu toe nooit echt lekker werkt. Hopelijk verandert Far Cry 2 dat.

Verwijderd

ze hebben een naam hoog te houden, dus ik hoop van wel. Mij lijkt Far Cry leuker om dat het realistischer is dan crysis. Die aliens lijken me wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T020
Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 17:52:
ze hebben een naam hoog te houden, dus ik hoop van wel. Mij lijkt Far Cry leuker om dat het realistischer is dan crysis. Die aliens lijken me wat minder.
crysis heeft denk ik een realistischere weergave, maar fc2 heeft een meer realistische verhaallijn en omgeving en dat is ook niet onbelangrijk om een spel tot een goed spel te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot nu toe zijn er nog geen plannen naar buiten gekomen m.b.t. de multiplayer voor FC2. Voor de huidige Far Cry 1 community is het niet meer dan logisch dat Ubisoft de Assault gamemode ook toevoegt, maar we kunnen natuurlijk niet met zekerheid zeggen of dit echt gaat gebeuren.

Om Ubisoft te overtuigen dat het echt noodzakelijk is om Assault weer als gamemode in Far Cry 2 te hebben is er een petitie gestart om dit voor elkaar te krijgen.
http://www.petitionspot.com/petitions/farcry2assault

Ik wil iedereen hierbij vragen die ook wil dat Assault in Far Cry 2 komt om een minuutje van zijn/haar tijd vrij te maken en deze petitie te onderteken. Wij zorgen er voor dat dit daadwerkelijk bij Ubisoft terecht komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Petitie getekend, natuurlijk wil ik dat Assault terug komt dit speelde ik het liefst in Far Cry 2 hopelijk kijkt Ubisoft ook echt naar deze petitie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauSS
RoeAntSte schreef:
verder nog dit: "Far Cry 2 won the OMEGA Award for best new game at Leipzig by the editors of the 10 most important gaming sites in Germany."

ik krijg er zin in :9 >:)
Sta hier niet van te kijken :) bij het zien van het filmpje van Farcry 2 dacht ik ook Howly shit!! dit wordt vetttt! (tuurlijk zijn het de liefhebbers die hier van smelten) maar zeg eerlijk wie vind Farcry 1 nou niet leuk? dat gevoel als je door het gras sluipt naar die huisjes in level one! dat is gewoon subliem. en grafisch erg goed!(en loopt erg soepel)!(goede engine)

Farcry 2 wordt echt een topper! alleen nog eventjes wachten.... :'( helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

filmpje is ckers impressive jah!

jammer genoeg issie nergens in een redelijke kwaliteit te vinden... lijkt wel of iemand met een 1,3 megapixel teelfoon camera het gefilmt heeft :P

is er eingelijk al iets van een release datum bekend? las ergens iets van "begin/medio volgend jaar" wel balend at het nog zolang duurt :'( denk daarom ook niet dat FC2 echt een concurrent word van crysis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Chaoss schreef op maandag 17 september 2007 @ 08:47:

jammer genoeg issie nergens in een redelijke kwaliteit te vinden... lijkt wel of iemand met een 1,3 megapixel teelfoon camera het gefilmt heeft :P

is er eingelijk al iets van een release datum bekend? las ergens iets van "begin/medio volgend jaar" wel balend at het nog zolang duurt :'( denk daarom ook niet dat FC2 echt een concurrent word van crysis.
En dat is erg omdat...? Je kan beter 2 goede games verspreiden zodat ze beide meer verkopen toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

MrVegeta schreef op maandag 17 september 2007 @ 10:43:
[...]

En dat is erg omdat...? Je kan beter 2 goede games verspreiden zodat ze beide meer verkopen toch!
neej juist niet;) maar je hoort overal van die Crysis VS Far Cry 2 discussies... terwijl die vrij nutteloos zijn... ok het zijn beide 3d shooters, maar totaal verschillend qua opzet en verhaal, en ze komen lang niet tegelijkertijd uit en toch praaten mensen erover alsof het concurrenten zijn dus kunnen we ook wel stoppen met dat Crysis VS Far Cry geouwehoer. :*)

nevertheless FC2 lijkt me stukken leuker dan Crysis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Chaoss schreef op maandag 17 september 2007 @ 11:12:
[...]

neej juist niet;) maar je hoort overal van die Crysis VS Far Cry 2 discussies... terwijl die vrij nutteloos zijn... ok het zijn beide 3d shooters, maar totaal verschillend qua opzet en verhaal, en ze komen lang niet tegelijkertijd uit en toch praaten mensen erover alsof het concurrenten zijn dus kunnen we ook wel stoppen met dat Crysis VS Far Cry geouwehoer. :*)

Waarom is het beter voor de verkoop om 2 top games tegelijk uit te brengen? En de vergelijking tussen die 2 games is puur grafisch spektakel en veel minder over de gameplay want daar is nog niet heel veel over bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

juist niet erg bedoel ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauSS
Chaoss schreef:
lijkt wel of iemand met een 1,3 megapixel teelfoon camera het gefilmt heeft :P
Hij is wel gefilmd met een goede camera maar ze hebben hem laten zien aan de pers op een groot scherm vandaar dat de kwaliteit niet op en top is. :)
Chaoss schreef:
wel balend at het nog zolang duurt :'( denk daarom ook niet dat FC2 echt een concurrent word van crysis.
Het spel is ook niet echt bedoeld als concurrent voor Crysis :) beide een beetje een andere verhaallijn, veel Crysis-fans houden meer van dat type-game en de realisme-fans vinden Far Cry weer leuker :) (me 2)

ontopic: denk persoonlijk dat Ubisoft wel door gaat met de Far Cry reeks, (eens in de zoveel jaar) FC1 is van 2004 dus misschien om de 3 a 4 jaar een nieuwe Far Cry game zou geweldig zijn! de naam Far Cry is gewoon een statement, en betekend voor veel gamers "de game" van die tijd! ;) FC2 lijkt me erg mooi! ook omdat je:

- snachts kunt rondlopen
- brand kunt stichten,
- er een flammenwerper in de game zit :)
- vriendjes/vijanden kunt maken
- dieren/mensen hun eigen ding zien doen (zonder een opvallende cyclus)

en zoals Chaoss al vermelde (zag ik later pas):
Chaoss schreef op maandag 17 september 2007 @ 11:12:
je hoort overal van die Crysis VS Far Cry 2 discussies... terwijl die vrij nutteloos zijn... ok het zijn beide 3d shooters, maar totaal verschillend qua opzet en verhaal, en ze komen lang niet tegelijkertijd uit en toch praaten mensen erover alsof het concurrenten zijn.

sluit me helemaal aan bij Chaoss z'n bericht! want zo zit het ook daadwerkelijk in elkaar.

[ Voor 49% gewijzigd door MauSS op 17-09-2007 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MauSS schreef op maandag 17 september 2007 @ 13:11:
[...]

Hij is wel gefilmd met een goede camera maar ze hebben hem laten zien aan de pers op een groot scherm vandaar dat de kwaliteit niet op en top is. :)

[...]

Het spel is ook niet echt bedoeld als concurrent voor Crysis :) beide een beetje een andere verhaallijn, veel Crysis-fans houden meer van dat type-game en de realisme-fans vinden Far Cry weer leuker :) (me 2)

ontopic: denk persoonlijk dat Ubisoft wel door gaat met de Far Cry reeks, (eens in de zoveel jaar) FC1 is van 2004 dus misschien om de 3 a 4 jaar een nieuwe Far Cry game zou geweldig zijn! de naam Far Cry is gewoon een statement, en betekend voor veel gamers "de game" van die tijd! ;) FC2 lijkt me erg mooi! ook omdat je:

- snachts kunt rondlopen
- brand kunt stichten,
- er een flammenwerper in de game zit :)
- vriendjes/vijanden kunt maken
- dieren/mensen hun eigen ding zien doen (zonder een opvallende cyclus)

en zoals Chaoss al vermelde (zag ik later pas):

[...]

sluit me helemaal aan bij Chaoss z'n bericht! want zo zit het ook daadwerkelijk in elkaar.
Ze filmen in bioscopen ook vanaf een groot scherm, dat is vaak ook prima kwaliteit, dus dat slaat nergens op lijkt me.

Ik vind het alleen op de naam al vetter :9 FarCry was te vet, en k ben blij dat ze niet weer op tropisch eiland gaan zitten, maar het veranderen. Verheug me zeker op de cyclussen, die niet gescript zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauSS
RoeAntSte schreef:
Ze filmen in bioscopen ook vanaf een groot scherm, dat is vaak ook prima kwaliteit, dus dat slaat nergens op lijkt me.
RoeAntSte listen:

Die zogenaamde persconferentie van Ubisoft (Wat je ziet tijdens dat filmpje)
is getoond op "niet-hd" schermen, maar op het zogenaamde "meerdere-tv-schermen-beeld" wat opzich al niet geweldig eruit ziet, maar het gaat om een impressie, als het dan ook nog is wordt gefilmt blijft er van de kwaliteit weinig over, daarom ziet dat filmpje er zo uit.. laat ik het anders stellen, wacht maar totdat de eerste hd-trailers uit komen, dan praat je wel anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
MauSS schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 17:22:
[...]

wacht maar totdat de eerste hd-trailers uit komen, dan praat je wel anders ;)
En dat weet jij omdat... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauSS
leonpwner1 schreef:
En dat weet jij omdat... :?
ik werk bij een studio :)
(bijbaantje) maar heb al zoveel gezien dat dit een makkie was om te bekijken hoe ze dat hebben gedaan..., ;) wacht maar de HD-trailers af straks dan zul je aan mijn woorden terug denken O-)

ps: als je in je leven al meerdere trailers hebt gezien had je dit ook kunnen weten hoor, (of bedenken) gewoon beetje logisch nadenken... en een beetje technische kennis :)

[ Voor 36% gewijzigd door MauSS op 18-09-2007 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik geloof je hoor ;) Het word wss weer te prachtig voor mijn computer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:01

jefjef

learning by doing

Chaoss schreef op maandag 17 september 2007 @ 08:47:

Je taalgebruik is om te gruwen (ik hoop dat je nog op school zit en serieus je Nederlandse taal zal gaan bijschaven ) maar ik begrijp je enthousiasme. ;)

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:38
jefjef schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 23:23:
[...]

Je taalgebruik is om te gruwen (ik hoop dat je nog op school zit en serieus je Nederlandse taal zal gaan bijschaven ) maar ik begrijp je enthousiasme. ;)
Ik gok erop dat hij dislecties is.

Ik wacht ook op deze nieuwe far cry. Het vetst zijn natuulijk de uitgestrekte omgevingen waarin je mag rond dwarrelen :P. Ik hoop dat de game een echt goed gevoel van vrijheid krijgt en niet te lineair wordt.

Verwijderd

k verwacht wel een goede kaart, want anders heb je niks aan dat ronddwalen (overlord)

• MauSS
SOEDARKMASTER schreef:
hoop dat de game een echt goed gevoel van vrijheid krijgt en niet te lineair wordt.
Tijdens die preview/pers-conferentie zeiden ze nadrukkelijk dat het spel weinig scripted dingen zou bevatten en dat je via verschillende wegen je missie en/of doel kunt behalen. dus de vrijheid zou gewoon veel groter zijn dan deel 1. en dat beloofd natuurlijk veel moois :) of ze het waarmaken weet ik niet, maar als ik die persconferentie bekijk en die ingame bewegingen allemaal zie... ben ik al overtuigd :9 je moet van de Far Cry-achtige games houden, en met een beetje vertrouwen gaat dit vast en zeker helemaal goed komen. 8)

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

jefjef schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 23:23:
[...]

euhm..? reageer dan niet? |:(

• Eiland
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:13
MauSS schreef op woensdag 19 september 2007 @ 10:25:
[...]

Tijdens die preview/pers-conferentie zeiden ze nadrukkelijk dat het spel weinig scripted dingen zou bevatten en dat je via verschillende wegen je missie en/of doel kunt behalen. dus de vrijheid zou gewoon veel groter zijn dan deel 1. en dat beloofd natuurlijk veel moois :) of ze het waarmaken weet ik niet, maar als ik die persconferentie bekijk en die ingame bewegingen allemaal zie... ben ik al overtuigd :9 je moet van de Far Cry-achtige games houden, en met een beetje vertrouwen gaat dit vast en zeker helemaal goed komen. 8)
Eigenlijk wordt het dan een soort van gta game alleen met wat minder auto's en wat meer gevechten.
Des al niet te min lijkt het mij een leuke game

• Avalaxy
Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2007 @ 09:05:
k verwacht wel een goede kaart, want anders heb je niks aan dat ronddwalen (overlord)
De kaart zit ingame, er is dus een knop als je die indrukt dan krijg je ingame een kaart te zien die je mannetje vasthoudt. Dus niet als in BF2 oid een kaart die gelijk full-screen gaat, maar gewoon een ingame animatie 8)
Langras schreef op woensdag 19 september 2007 @ 18:35:
[...]

Eigenlijk wordt het dan een soort van gta game alleen met wat minder auto's en wat meer gevechten.
Des al niet te min lijkt het mij een leuke game
Nee sorry, ik vind dit spel echt 0,0 te vergelijken met GTA :P

Geen gangwars in de woestijn, geen gare graphics, geen rondrijdende mensen en auto's die de hele dag niets doen, geen saaie missies die nergens op slaan :P

Het is toch héél anders, alleen het free roaming is enigzins te vergelijken, maar dat betekent niet meteen dat het op elkaar lijkt. Battlefield 2 bijvoorbeeld lijkt ook niet op Medal of Honor: Airborne omdat het toevallig allebei FPS games zijn ;)

Crysis is denk ik toch wel het beste om het mee te vergelijken.

• MauSS
leonpwner1 schreef:
[...]

Nee sorry, ik vind dit spel echt 0,0 te vergelijken met GTA :P

Crysis is denk ik toch wel het beste om het mee te vergelijken.
Ben het met leonpowner1 eens ;) deze game is zeker niet te vergelijken met GTA, wat in de buurt komt is inderdaad dan Crysis, (hoewel die zich weer in een andere wereld afspeeld maar kwa graphics wel in de buurt komt, hoe het gaat worden allemaal dat moeten we allemaal nog afwachten.. :) maar dat het geen afrikaanse-gta wordt lijkt me wel duidelijk :P

denk wel dat het beide erg leuke games worden en gewoon verschillend! (en dat is leuk!) Crysis beetje high-tech-bling-bling! en Far Cry beetje afrikaanse sfeer woestijn, cowboy achtige dingen! leuk! :9

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

woa het is met GTA te vergelijken omdat het beide vrije omgevingen zijn waarin je kan doen wat je wilt, maar goed dat had Stalker bv ook, de setting van FC2 is wel totaal anders. Crysis is meer een gewone shooter, alleen grafisch zullen Crysis en Fc2 wel erg dicht bij elkaar liggen.

[ Voor 7% gewijzigd door Chaoss op 20-09-2007 09:30 ]

• Avalaxy
Chaoss schreef op donderdag 20 september 2007 @ 09:29:
woa het is met GTA te vergelijken omdat het beide vrije omgevingen zijn waarin je kan doen wat je wilt, maar goed dat had Stalker bv ook, de setting van FC2 is wel totaal anders. Crysis is meer een gewone shooter, alleen grafisch zullen Crysis en Fc2 wel erg dicht bij elkaar liggen.
Waar je GTA imho het beste mee kunt vergelijken is Just Cause. Dat is ook op een tropisch eiland, maar lijkt totaal niet op bijvoorbeeld Crysis. Dus in die zin vind ik GTA ook niet met FC2 te vergelijken.

Verwijderd

leonpwner1 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 18:58:
[...]

De kaart zit ingame, er is dus een knop als je die indrukt dan krijg je ingame een kaart te zien die je mannetje vasthoudt. Dus niet als in BF2 oid een kaart die gelijk full-screen gaat, maar gewoon een ingame animatie 8)
snap ik, maar k hoop wel dat het een goede kaart is, want anders dwaal je zo erg, omdat je nog niet weet waar je naar toe moet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauSS
leonpwner1 schreef:
Dus in die zin vind ik GTA ook niet met FC2 te vergelijken.
vind ik ook niet, totaal niet zelfs..! hele andere opzet :*) FC2 wordt gewoon lijp! (denk ik)
gezien de trailers en features die het spel bevat! veebelovend!

hier nogmaals de presentatie-demo van Far Cry 2 :) klink

[ Voor 18% gewijzigd door MauSS op 25-09-2007 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 09:12
Er zijn 2 nieuwe filmpjes uitgekomen :)

Level wat ze laten zien is hetzelfde als als in het filmpje dat hier eerder is gepost maar ze laten nu ook een stukje jungle zien + een leuk storm effect

Deel 1 Deel 2

[ Voor 3% gewijzigd door Verxx op 20-10-2007 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Laatst online: 11-09 20:18
lots of animals in the game _/-\o_

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:23

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Verxx schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 16:33:
Er zijn 2 nieuwe filmpjes uitgekomen :)

Level wat ze laten zien is hetzelfde als als in het filmpje dat hier eerder is gepost maar ze laten nu ook een stukje jungle zien + een leuk storm effect
*bekijkt spaarbankboekje en rekend uit wat nieuwe Pc gaat kosten* :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:34

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Far Cry 2 komt in febuari 2008 al uit.

http://www.pro-g.co.uk/news/29-10-2007-6778.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

ben benieuwd, is natuurlijk de vraag hoe betrouwbaar deze bron is.... ten tweede is het de vraag of de prgrammeurs de deadlines halen... zou niet de eerste keer zijn dat een grote titel (herhaaldelijk) uitgesteld wordt =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:46

BaRF

bijna kerst

jezzes die filmpjes van die demo :D :D :D _o_

lijkt trouwens alsof het spel een beetje op stalker lijkt kwa vrijheid enzo?

[ Voor 47% gewijzigd door BaRF op 31-10-2007 16:15 ]

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, dat is wel het idee... maar k denk nog wat meer vrijheid in de chronologie van de missies. Dus stalker+ :p

Verwijderd

Stalker gaf je wel een beklemmend gevoel qua vrijheid hoor, omheiningen, en op 2 minuutjes kon je van de ene minimap naar de andere lopen. Ik vind stalker zeer geslaagd, maar wat ze hadden beloofd hebben ze helemaal niet gehaald...

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 13:47
Ik hoop dat er nu geen aliens of monsters in zitten.. Ik vind goed dat het eng is, dat vind ik leuk..
Maar monsters en aliens.. dat vind ik niet realistisch en dus niet eng.. :o

Verwijderd

Ben benieuwd, ziet er erg gaaf uit! Hoop niet dat er weer veel van die gare monsters inkomen, daar haakte ik eigenlijk een beetje af bij far cry :+

• Hasib
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09-2024
Triloxigen schreef op donderdag 29 november 2007 @ 21:49:
Ik hoop dat er nu geen aliens of monsters in zitten.. Ik vind goed dat het eng is, dat vind ik leuk..
Maar monsters en aliens.. dat vind ik niet realistisch en dus niet eng.. :o
Hehe doom 3 gespeeld toen hij net uitkwam?Je moest toen al die verhalen over "eng" lezen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-03 08:31
Doom 3 vond ik zelf TE eng. Heb het maar op godmode gespeeld, vond het zo kut om met die zaklamp rond te lopen en dan snel te switchen naar het juiste wapen om één of ander raar schepsel om te leggen... Dat die makers zelf niet aan ducktape hebben gedacht, dat zou iig het eerste zijn waar ik aan zou denken als ik op Mars zit en hordes vijanden tegen zou komen...

Maar ik vond de aliens/monsters in Far Cry 1 niet irritant hoor. Vaak redelijk uitdagend (een stuk uitdagender dan de mensen, die knalde ik altijd van 2 km afstand neer... Realistisch is anders, maar goed, je mot wat he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zitten zeker geen monsters in farcry2, las ik eens in de pcgameplay. Maar goed ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-08 22:36
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 15:04:
Er zitten zeker geen monsters in farcry2, las ik eens in de pcgameplay. Maar goed ook.
Idd. Dat vind ik dan ook weer zo'n zonde van Crysis en FarCry 1. Heb je zo'n goed spel: zitten er toch weer van die duffe rotaliens tussen die het spel zogenaamd 'extra spannend' moeten maken. Nou, geef mij maar gewoon iets realistisch!
Edit: bovendien lijkt zo'n alienverhaal verdacht veel op een ontzettende B-film

[ Voor 9% gewijzigd door masser120 op 30-11-2007 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Beplanting groeit terug, en er zit een dag en nacht cyclus in:

http://games.fok.nl/news.php?newsid=22193

[ Voor 5% gewijzigd door Splinter Cell op 03-12-2007 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
haha, bomen groeien terug.. Hoelang moet je dat spel wel niet spelen dan? wat een onzin feature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Kurios schreef op maandag 03 december 2007 @ 13:40:
[...]

haha, bomen groeien terug.. Hoelang moet je dat spel wel niet spelen dan? wat een onzin feature...
Als je dat tijdens online play ook ziet, dan heb je echt een bord voor je kop als je denkt dat je niet campt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Nou _eigenlijk_ is het geen onzin feature. Als jij goed het opgelet met deze game dan zul je moeten weten dat je alles wat vlam kan vatten... vlam kan vatten aka. in de hens zetten. Het geeft geweldige leuke nieuwe tactische inzichten in het spel, maar als alles eenmaal is afgebrand zul je altijd die as overhouden. Kom je later in de game terug en die optie zou er niet zijn zie je alleen nog maar as en leegte. Met die optie zul je langzaam groen terug zien groeien, en naar mijn mening best wel leuke dingen mee kunt doen. Vooral in multiplayer kan het heel leuk zijn, brand een camper zijn hol uit of omring iemand met een vuurmuur en verr-as hem. Het zou dan wel lelijk zijn als de hele map is uitgebrand en je geen bosjes meer hebt om in te sluipen. Zorg je ervoor dat de vegetatie in rap tempo weer terug groeit krijg je weer nieuwe mogelijkheden.

Best leuke optie dus imho.

[ Voor 96% gewijzigd door Bleet op 03-12-2007 13:57 ]

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
Bleet schreef op maandag 03 december 2007 @ 13:50:
Nou _eigenlijk_ is het geen onzin feature. Als jij goed het opgelet met deze game dan zul je moeten weten dat je alles wat vlam kan vatten... vlam kan vatten aka. in de hens zetten. Het geeft geweldige leuke nieuwe tactische inzichten in het spel, maar als alles eenmaal is afgebrand zul je altijd die as overhouden. Kom je later in de game terug en die optie zou er niet zijn zie je alleen nog maar as en leegte. Met die optie zul je langzaam groen terug zien groeien, en naar mijn mening best wel leuke dingen mee kunt doen. Vooral in multiplayer kan het heel leuk zijn, brand een camper zijn hol uit of omring iemand met een vuurmuur en verr-as hem. Het zou dan wel lelijk zijn als de hele map is uitgebrand en je geen bosjes meer hebt om in te sluipen. Zorg je ervoor dat de vegetatie in rap tempo weer terug groeit krijg je weer nieuwe mogelijkheden.

Best leuke optie dus imho.
klinkt wel aardig, maar hoelang denk je dat een bosje er over doet om terug te groeien nadat deze is verbrand? Zo lang speel je echt geen mp potje.. Niet echt realistisch dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Ik ben hier alleen maar blij mee, dat dit soort dingen er in zitten. Het realisme straalt er van af. Heb al heel wat filmpjes over de Dunia engine gezien. Een compleet nieuw weer systeem. Zo kan het plotseling gaan regenen, je ziet de wolken echt in real-time veranderen. Mistbanken etc.

Hier een filmpje:

http://www.kewego.nl/video/iLyROoaftHZI.html

Voor al de dag en nacht cylcus, had ik allang, in Crysis verwacht. Maar dit blijkt alleen voor de multiplayer te gelden.

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Ubisoft heeft vandaag bekend gemaakt, dat Far Cry 2 is uitgesteld.

Van febuari 2008 naar 13 maart 2008. Gelukkig is het maar een maandje. De meeste games van Ubisoft komen altijd in maart uit. Dus hier keek ik ook niet van op.

Verwijderd

In 1 van de filmpjes van Far Cry 2 hoor je de developer zeggen dat er in dit deel geen Aliens komen.
Woepie!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Gelukkig zijn ze hier van af gestapt :D.

Aliens is zo afgezaagd.

[ Voor 36% gewijzigd door Splinter Cell op 13-12-2007 13:45 ]

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

[sarcasme modus]

Ja inderdaad ZO afgezaagd, hoeveel tientallen spellen zijn er wel niet waar je tegen huurlingen vecht die een experiment met gemuteerde apen beveiligen waarna deze mutanten uitbreken en ook nog eens de huurlingen aanvallen... ZOO afgezaagd... blij dat aan die stortvloef eindelijk een eind is gekomen...

Gelukkig zijn er daarbij vergeleken maar bar weinig WW2 en Vietnam spellen, die zie je amper...

[/sarcasme modus]

Tsss...

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Verwijderd

@hierboven: lol :D haha

maar 't word wel relaxed denk ik. Zo'n zin om op een berg te gaan staan, je flamethrower te gebruiken, en dan te kijken hoe alles afbrand :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
Damn, de demo filmpje ziet er goed uit! moet even snel een nieuw pc halen :9 In principe zou ik opzich een ww2 versie willen zien van de game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:24

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Ziet er wel vet uit allemaal en het lijkt me echt een top game te worden. Alleen als het mistig wordt in het filmpje gaat het harder waaien, terwijl mist juist in windstille situaties voorkomt afaik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en af en toe scripte ze er wat in, zodat als een vriend is overleden (of als je iemand vermoord hebt, weet niet meer) het echt dik gaat regenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Het idee daar achter is dat de omgeving reageert op de situatie, is alles goed aan het gaan schijnt de zon etc en na een gevecht of iets anders gaat het regenen en onweren etc, lijkt mij ook best leuk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:42

Zjemm

...

Ziet er inderdaad goed uit dat filmpje.
ben benieuwd wanneer we deze kunnen gaan spelen

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

november volgend jaar ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:46

BaRF

bijna kerst

Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 15:43:
en af en toe scripte ze er wat in, zodat als een vriend is overleden (of als je iemand vermoord hebt, weet niet meer) het echt dik gaat regenen.
cool, dat maakt het lekker dramatisch :+

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T020
Splinter Cell schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 12:17:
Ik ben hier alleen maar blij mee, dat dit soort dingen er in zitten. Het realisme straalt er van af. Heb al heel wat filmpjes over de Dunia engine gezien. Een compleet nieuw weer systeem. Zo kan het plotseling gaan regenen, je ziet de wolken echt in real-time veranderen. Mistbanken etc.

Hier een filmpje:

http://www.kewego.nl/video/iLyROoaftHZI.html

Voor al de dag en nacht cylcus, had ik allang, in Crysis verwacht. Maar dit blijkt alleen voor de multiplayer te gelden.
idd, die exreme details maken (vind ik) het spel uniek en je krijgt er denk ik niet gauw genoeg van
zou het ook zo zijn dat bij snipen de kogelbaan word beinvloed door de wind en zwaartekracht enzo net als in Sniper elite? :o ...dat zou wel vet zijn opzich :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Laatst online: 16:57

yassine

Nothing to it but to do it!

grappig.. "Dunia" betekent wereld in het arabisch - wereld engine :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T020 schreef op zondag 30 december 2007 @ 00:59:
[...]

idd, die exreme details maken (vind ik) het spel uniek en je krijgt er denk ik niet gauw genoeg van
zou het ook zo zijn dat bij snipen de kogelbaan word beinvloed door de wind en zwaartekracht enzo net als in Sniper elite? :o ...dat zou wel vet zijn opzich :)
zal wel :) ze voeren een weersysteem niet voor niets in. 't levert alleen wel pittige systeemvereisten op denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T020
Verwijderd schreef op zondag 30 december 2007 @ 09:28:
[...]

zal wel :) ze voeren een weersysteem niet voor niets in. 't levert alleen wel pittige systeemvereisten op denk ik.
o geen probleem... ik was ook zo gek om voor crysis een hele nieuwe pc samen te stellen dus zal ik dan ook wel weer doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, dan mag ik je oude wel (A) :P

Maar ik ben ook benieuwd. Lijkt mij ook grappig met al die dieren... Olifanten opjagen naar de vijand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T020
ja ga ik cker proberen:

}:O }:O }:O ---> :o :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 08:42
Ziet er gruwelijk uit. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T020
hebben ze nou eigelijk al een datum geprikt voor de demo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat filmpje ziet er zeer windererig sfeervol uit , als de game dit kan brengen i.c.m. deze sfeervolle rustieke settings , doel dus dat de spanning ook gecombineerd wordt met de weersomstandigeheden zoals deze beelden dan ziet het er goed uit .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk niet dat er veel interesse in zal zijn, misschien komt dat nog.
Maar Philips heeft een deal met Ubisoft gesloten voor het compatible maken van FarCry 2 en Brothers in Arms Hell's Highway met het amBX systeem (licht, kleur, geluid, trillingen en wind achter de pc).
persbericht Philips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T020
wel leuk zo'n amBX systeem dan ziet het er niet alleen goed uit maar dan lijkt het ook nog of je er midden in staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe, zo'n tv zou ik wel willen, maar het geld...

dat er console verzie's komen, staat ook vast. :)

ze zijn naar afrika geweest om geluid op te nemen, en de omgeving te bekijken :D allemaal goed voorbereid dus.

hier nog een afbeelding:
het team van Far Cry 2
Afbeeldingslocatie: http://avatars.ubi.com/FC2/blog/farcry2team.jpg

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2008 17:59 . Reden: image ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Hopen dat dit spel beter draait dan Crysis. Dan kan dit wel eens een topper worden. :) Ziet er iig goed uit. :D

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 17:51:
hier nog een afbeelding:
het team van Far Cry 2
[afbeelding]
Wow, dat zijn er aardig wat. Lijkt me leuk om met zo'n groot team te werken en een specifiek onderdeel voor m'n rekening te nemen (modellen ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.marijnissen
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 10:20

r.marijnissen

sapphire512mb

Hoop dat ze eens wat meer over nemen van bf2 in de mp.

Crysis is online maar simpel bedacht.

2 teams, schieten en dingen veroveren die de vijand weer verover en jij weer opnieuw veroverd en ieder voor zich.

Ik mis het teamwerk gedeelte van losse teams, zodat je echt als een team werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
r.marijnissen schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 20:12:
Hoop dat ze eens wat meer over nemen van bf2 in de mp.

Crysis is online maar simpel bedacht.

2 teams, schieten en dingen veroveren die de vijand weer verover en jij weer opnieuw veroverd en ieder voor zich.

Ik mis het teamwerk gedeelte van losse teams, zodat je echt als een team werkt.
muah dat mis ik ook best wel in BF2, ze mogen imo best een voorbeeld nemen van project realism mod van BF2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T020
RappieRappie schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 18:01:
Hopen dat dit spel beter draait dan Crysis. Dan kan dit wel eens een topper worden. :) Ziet er iig goed uit. :D
hoop et ook maar denk van niet ;) ... fc2 is volgens mij nog mooier dan crysis en hele grote maps maken het wel zwaarder voor je pc :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
Wat nieuwe info over deze aankomende shooter.

Far Cry was toch wel een groot succes, en ook zijn er enkele consoleversies van de FPS uitgekomen. Maar Far Cry 2 is ook onderweg, en van die hebben we wat info voor jullie. In Far Cry 2 zal je geïnfecteerd worden met malaria, en geduredne het spel zal je medicaties vinden om dit meer en meer tegen te houden. Hoe meer medicatie je neemt, hoe sterker je zal worden. Maar vind je deze medicatie niet, dan zal je personage langzaam maar zeker veranderen in een soort van mutant... Far Cry 2 komt voor de PC, Xbox 360 en PlayStation 3.

mutanten kunnen deze game wel weer eens flink verneuken.
ubisoft heeft duidelijk niet geluisterd naar de complains van het eerste deel. met die stomme monsters,
ik hoop dat dit bericht nep is _/-\o_ .

ik wil geen gemuteerde rommel afschieten.
ik wil mensen en wilde dieren killen.

en bye the way van malaria wordt je geen monster ga je hoogstens als je lang genoeg wacht dood aan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:42

Zjemm

...

ik dacht dat er gezegd werd dat er geen mutanten in zouden zitten

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Dutchzilla schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 02:11:
en bye the way van malaria wordt je geen monster ga je hoogstens als je lang genoeg wacht dood aan :X
Klopt, en voordat dat laatste gebeurd heb je ook nog eens gigantische pijn, laat staan dat je dan op zoek kunt gaan naar medicijnen. Maargoed, ik hoop inderdaad ook dat ze de mutanten eruit laten want anders laat ik het spel denk ik langzaam vieren. (En ik keek er nog wel zo naar uit. :()

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T020
me 2 :X hoe kom je aan deze wijsheid dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Typisch UBIsoft, moeten altijd weer een sequal laten maken op een al populair spel. Niet dat ik het erg vind, maar ze konden ook wel eens met wat nieuws komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 23:20:
Typisch UBIsoft, moeten altijd weer een sequal laten maken op een al populair spel. Niet dat ik het erg vind, maar ze konden ook wel eens met wat nieuws komen :P
Ach, ze konden er ook eerst 5 expansion packs en daarna een trilogie van maken in echte EA style ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
T020 schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 23:06:
[...]

me 2 :X hoe kom je aan deze wijsheid dan?
Van http://www.ps3party.nl/nieuws/item/41817/ denk ik.
Maar het originele bericht staat (in het engels) op http://ps3.kombo.com/article.php?artid=6029
Daar staat ook dat je ziek wordt, en er ziek en grotesk uit gaat zien:
da's toch heel iets anders dan veranderen in een mutant |:(
Oftewel gevalletje creatief (lees: slecht) vertalen door die ps3party site...
At the start of the game you'll become infected with malaria, as you progress you'll discover medication that slowly cures you. The more medication you take, the stronger you'll be and you'll become more resistance to attack and injury. However, if you lose access to medication, things will quickly become unpleasant. Your character will begin to become sick and begin to look sickly and grotesque. Sounds like a good time doesn't it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
Maar als je het medicijn kwijtraakt, verander je van een gezonde man naar een zieke, grimmige man die afhankelijk wordt barbaars en kwaadaardig gedrag, terwijl hij doordraait en constant aan het overgeven is.

dit bevalt me wel wat meer deze tekst

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.