Toon posts:

ineens mijn xbox weer "ont-mod"?

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Even een vraag, hopenlijk kan iemand me helpen...

Ik draai al een tijd naar volle tevredenheid de laatste versie van XBMC, en start daar ook mee op. Gisteren was ik in een spel bezig en maakte per ongeluk contact met xbox live (dat komt ervan als je een gedownloade versie van fifa 07 speelt die in het frans blijkt te zijn, dan zijn de menu's soms een verassing). Hierna heb ik de box uitgezet, niets aan de hand...

Als ik m nu aanzet start íe niet meer met XBMC op, maar met het standaard Microsoft dashboard alsof íe niet gemod is. Ik heb alles geprobeerd (lang, kort indrukken van de power knop bij opstarten, cd knop ingedrukt houden, etc) maar hij start iedere keer op met het standaard dash... Is íe nu helemaal om zeep geholpen?

Verwijderd

Dit mag geloof ik niet, kan ik fout hebben :+

• Cio
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-01 06:12

Cio

Onbeveiligde softmod, je ombouwer is een beunhaas :) (hier zouden ongeveer 3 dingen zijn die dit voorkomen, blijkbaar heeft hij er geen 1 geinstalleerd)

Als je in de buurt woont mail me anders even, of kijk op xbox-scene forums (hotswap & xboxhdm moet wel werken of een savegame exploit)

Vette nieuwe game? Poepluiers zal je bedoelen!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:51

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Niet hier.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Dit topic is gesloten.