Hallo,
Ik heb sinds vandaag geprobeerd een FTP server te maken.
Ik heb via zFTPserver een server aangemaakt, poorten open gezet (heel eigenwijze router, zie onderstaande voor uitleg), maar Local kan ik erin, LAN kan erin, maar global krijgt de foutmelding de verbinding is weggevallen op poort 21, maar op poort 3145 is de verbinding geweigerd!
Ik heb de poorten 3145 aanstaan op virtual server en op non-standard ftp port, de router slikt het niet als ik de poort bij Special Aplications neerzet, wat (ik denk) waarschijlijk niet nodig is.
Bij voorbaat dank,
Jeffrey
Ik heb sinds vandaag geprobeerd een FTP server te maken.
Ik heb via zFTPserver een server aangemaakt, poorten open gezet (heel eigenwijze router, zie onderstaande voor uitleg), maar Local kan ik erin, LAN kan erin, maar global krijgt de foutmelding de verbinding is weggevallen op poort 21, maar op poort 3145 is de verbinding geweigerd!
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| [R] Verbinden met 85.147.10.53 -> IP=85.147.10.53 PORT=21 [R] Verbonden met 85.147.10.53 [R] Verbinding mislukt (Verbinding weggevallen) [R] 120 Seconden wachten voor nieuwe poging #1 [R] Nieuwe poging geannuleerd [R] Verbinden met 85.147.10.53 -> IP=85.147.10.53 PORT=3145 [R] Verbinding mislukt (Verbinding geweigerd) [R] 120 Seconden wachten voor nieuwe poging #1 [R] Nieuwe poging geannuleerd |
Ik heb de poorten 3145 aanstaan op virtual server en op non-standard ftp port, de router slikt het niet als ik de poort bij Special Aplications neerzet, wat (ik denk) waarschijlijk niet nodig is.
Bij voorbaat dank,
Jeffrey