Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
nee ik ben niet zo......
Internet for live
Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Dan heeft waarschijnlijk de monteur die nurs gebeld?
Maar hoe wil je dat bewijzen?Op donderdag 08 februari 2001 11:57 schreef admiral het volgende:
toen ie kapot was, heb je em toen laten maken?
Dan heeft waarschijnlijk de monteur die nurs gebeld?
Linux is free, when time is no money...but still I try
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Als je je telefoon naar een telefoonwinkel brengt voor reparatie dan laten ze over 't algemeen de simkaart eruit, toch?Op donderdag 08 februari 2001 13:25 schreef SLaSH! het volgende:
Als je je foon laat repareren, laat dan nooit je sim er in zitten, ze kunnen hem testen met een eigen sim, en kunnen ze niet op die van jou bellen.
verder zou ik het ook niet weten eigenlijk .
Misschien in een dronken bui iets gedaan?Op donderdag 08 februari 2001 16:17 schreef pier het volgende:
mijn sim lag toen ook hier , is het mogelijk dat iemand anders het zelfde nummer heeft als ik![]()
Verwijderd
Er kan ook niet gebeld worden met je foon zonder sim. Dus er blijven dan nog weinig opties over..
1. Zelf gedaan (al dan niet in bezopen toestand.)
2. Master Conspiracy tegen jou. Libertel en de regering hebben forces gejoined om jou te pesten.
2x hetzelfde nummer op hetzelfde netwerk....niet mogelijk...of je moet een DUO-card hebben, maar weet niet of die bij Libertel verkrijgbaar zijn, maar in zo'n geval (2 identieke kaarten met 1 mobielnummer zou je er zelf op de hoogte van moeten zijn)Op donderdag 08 februari 2001 16:17 schreef pier het volgende:
mijn sim lag toen ook hier , is het mogelijk dat iemand anders het zelfde nummer heeft als ik![]()
Verwijderd
Kan alleen met ABO.Op vrijdag 09 februari 2001 22:44 schreef Blacksoul het volgende:
[..]
2x hetzelfde nummer op hetzelfde netwerk....niet mogelijk...of je moet een DUO-card hebben, maar weet niet of die bij Libertel verkrijgbaar zijn, maar in zo'n geval (2 identieke kaarten met 1 mobielnummer zou je er zelf op de hoogte van moeten zijn)
Bij KPN ja, hoe het bij Libertel zit wist ik niet..Op vrijdag 09 februari 2001 23:23 schreef Bart_traB het volgende:
[..]
Kan alleen met ABO.
Nope , ik heb alleen een broer van 18 ( Distortion ) en die heeft geen mobielOp vrijdag 09 februari 2001 22:18 schreef Thomas B. het volgende:
Of heeft je kleine broertje even je sim gejat?!
Verwijderd
Nope ik neem alleen gesprekken aan van mensen die ik ken en die mijn nummer hebben ( staat niet in de tel.gids )Op vrijdag 23 februari 2001 23:29 schreef Donald_Duck het volgende:
Of heeft een zgn. mobielefoon technikus gebeld met de vraag of je een code moest invoeren? Zo ja! Ze hebben je simkaartcode en kunnen sims maken met jouw nummer enzo...............
Verwijderd
Toen ik nog prepaid had van KPN heb ik een keer 50piek beltegoed en 20piek SMS tegoed gekregen.
Ik had een SIM kaartje op de zwarte markt gehaald er stond toen 10piek beltegoed en
0,- SMS tegoed op.
Toen heb ik die 10piek verbeld en dat kaartje daarna niet meer gebruikt (had toen abo)
Een paar maandjes later druk ik dat kaartje erin en vraag het beltegoed op en tada 50piekjes beltegoed!
Nog ff sms tegoed opvragen en daar stond 20piek op!! :):):)
Zulke storingen mogen ze van mij bij KPN wel vaker hebben:)
Vraag me niet hoe en wat, maar het is echt gebeurd. En er was toen ook niet een of andere actie van de KPN.
/dit gaat wel heel erg off-topic/
Verwijderd
Mag het niet van je ouders of van de "staat"?Op vrijdag 09 februari 2001 12:35 schreef pier het volgende:
nope mag geen alcohol , ( ben 14 )
Ik ben 15, ik mag het wel van mijn ouders, ik kom wel gewoon in het café nooit last ofzo!