Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs
Verwijderd
dan kan je goedkoper aan een 486 router komen (geen display, linux) met printerserver er nog bij 
dat soort hardware routers vind ik wel leuke speeltjes, maar dan heb ik toch liever een routende computer omdat die net wat meer kunnen (neem een p100 en je heb ook nog een fileserver) en ze zijn goedkoper of ongeveer evenduur...
dat soort hardware routers vind ik wel leuke speeltjes, maar dan heb ik toch liever een routende computer omdat die net wat meer kunnen (neem een p100 en je heb ook nog een fileserver) en ze zijn goedkoper of ongeveer evenduur...
Ik heb er dus $147 voor betaald.
Broodrooster: Dat is het em nou net.. Een hardware router kan dus meer en doet het beter dan een software router als linux, x-bsd, windows of wat dan ook. OK, een router kan geen fileserver spelen, maar daar wil je ook geen router voor.
Een softwarematige router is als software raid: het werkt, maar het kan niet tippen aan een hardwarematige oplossing.
Broodrooster: Dat is het em nou net.. Een hardware router kan dus meer en doet het beter dan een software router als linux, x-bsd, windows of wat dan ook. OK, een router kan geen fileserver spelen, maar daar wil je ook geen router voor.
Een softwarematige router is als software raid: het werkt, maar het kan niet tippen aan een hardwarematige oplossing.
Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs
Verwijderd
ja, das waar 
ik vind dat soort cisco spul echt fantastisch, een beetje spelen met routertjes
prachtig
ik vind dat soort cisco spul echt fantastisch, een beetje spelen met routertjes