Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hellow iedereen hier, ik was daarstraks eens aan het rondsurfen opzoek naar of dat wat ik had bedacht echt kon (van een USB stick een mp3 speler maken) en het kan wel, maar heeft iemand een idee hoe, ik vind nl. overal filmpjes met het eindresultaat maar ik wil zelf graag zoiets maken.

Kan iemand me hier helpen, /thx ;)

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik kan me niet voorstellen dat het kan.

Het essentiële verschil tussen een MP3-speler en een USB-stick is... juist. Het MP3-afspeelgedeelte.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Verwijderd

Topicstarter
ja dat weet ik, maar het kan dus met controlers van andere dinge, je hackt de controles en je bouwt een programma voor de mp3 speel functie, het kan maar ik weet niet hoe eraan te beginnen. (had ik die site's waarop ik het had gevonden maar opgeslagen)

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-10 13:25
Waarom zou je het willen?
Die dingen kosten tegenwoordig echt bijna niets meer?

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Ik gok dat je het goedkoopste af bent met een el cheapo MP3speler en een USB-stick... Dan lekker solderen!
Maar echt veel nut kan ik me er niet bij voorstellen...

• jelly
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-11 09:01

jelly

Arch Linux

Ik heb het eens ergens op internet gezin ik dacht engagdet (weet niet zeker) maar het word nooit zo klein als een normale of elcheapo mp3

Keep it simple stupid

Verwijderd

En waar vind je die linkjes dan van de filmpjes?
Je zult zelf een afspeelgedeelte erbij moeten maken?
Ga je die zelf in elkaar solderen of knip je die van een soundblasterkaart af?
en dan het softwarematig instaleren?, het laten draaien?, de usb stick is alleen een stukje harde schijf, het doet zelf niets!

Verwijderd

Topicstarter
ja dat vraag ik me ook af, ik hoopte hier een hardware en software geek te vinden die wist hoe het moest, ik wil het trouwens maar gewoon voor de lol proberen, zelf heb ik alleen ervaring met webapplicaties en een beetje C++ maar ik wil graag doorzicht krijgen in hoe dingen als simpele mp3 spelers werken en ik dacht/denk dat de beste manier is om er zelf 1 te maken aangezien ik niet veel wijzer wordt als ik er eentje opengooi en binnenin bekijk.

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:38

Theo

moederbord

7400 Wp op het dak

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-11 15:42
http://www.pjrc.com/tech/mp3/ dit asl je een idehdd wil aansturen. Wat je wil lijkt me niet erg simpel en wellicht wat te hoog gegrepen. Volgens mij heeft mobiblu zo'n dingetje dat jij wil maken.

Kijk eens in Elektronica als je iets wil leren over hoe microcontrollers werken.

[ Voor 55% gewijzigd door Teun_2 op 27-05-2007 19:56 ]

Pagina: 1