Ik ben op zoek naar een nieuwe DVD-brander en ik heb schijnbaar een ander eisenpakket dan de gemiddelde reviewer... Er is namelijk geen enkele review te vinden (heb ik iig niet gevonden) waarin gekeken wordt naar hoe goed de kwaliteit is van het gebrande materiaal (hoe lang het meegaat bijv.), of hoe goed de drive in staat is om verschillende media te lezen (dit is vooral een hele grote eis van me!!!! Ik wordt namelijk gek hier, 3 branders getest die moeite hebben met het lezen van bijv mijn WoW disks (legaal gekocht!).) Het zal me verder echt een worst wezen hoe snel dat ding brand en hoe stil ie wel niet is, ik wil gewoon kwaliteit! Hopelijk dat de GoT-ers me wel verder kan helpen hierin...
Eisen op n rijtje:
*SATA
*de gefikte schijfjes moeten van goeie kwaliteit zijn (dus niet zoals de troep die mijn huidige brander afleverd, van die schijfjes die max n paar maanden meegaan onafhankelijk van de kwaliteit van de schijfjes zelf)
*geen moeite met het lezen van 'lastigere' schijfjes. Erg belangrijk dit punt, hij moet gewoon 'ALLES' lezen.
*niet al te veel herrie maken (hoeft niet muisstil, maar ik wil niet dat mn PC opstijgt
*liefst zwart (maar desnoods spuit ik m zelf wel)
*liefst enigzins betaalbaar (ben best bereid wat meer te betalen, maar t moet wel leuk blijven)
Eisen op n rijtje:
*SATA
*de gefikte schijfjes moeten van goeie kwaliteit zijn (dus niet zoals de troep die mijn huidige brander afleverd, van die schijfjes die max n paar maanden meegaan onafhankelijk van de kwaliteit van de schijfjes zelf)
*geen moeite met het lezen van 'lastigere' schijfjes. Erg belangrijk dit punt, hij moet gewoon 'ALLES' lezen.
*niet al te veel herrie maken (hoeft niet muisstil, maar ik wil niet dat mn PC opstijgt
*liefst zwart (maar desnoods spuit ik m zelf wel)
*liefst enigzins betaalbaar (ben best bereid wat meer te betalen, maar t moet wel leuk blijven)