Ik heb net Vista ultimate 32 bit geinstallerd. Nu kende ie eerst mijn X-Fi geluidskaart niet zelf. Niet zo'n probleem op zich, maar het lijkt net alsof er nu geen sound themes gekopieerd/geinstalleerd zijn. Het default Vista theme is een pitiful handjevol geluiden, en voor de helft van de events is er niet eens een geluid.
ik heb bij Microsoftt gezocht, op de orginele DVD, op google natuurlijk, en de MS knowledge base. Maar ik kan nergens de default sounds packs vinden voor Vista, noch een locatie waar ze dan zouden moeten staan. En herinstalleren van Vista heeft natuurlijk geen zin, want dan kent ie mijn geluidskaart uiteraard weer niet.
Dus weet iemand wellicht hoe ik die themas weer terug kan zetten? Respectievelijk waar ik ze weer zou kunnen downloaden?
i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW