Toon posts:

Dode ati x800 pro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen!

Ik heb hier een x800 pro, tot voorheen werkte het perfect. Door de aanschaf van wat nieuwe parts kreeg de x800 onderdak bij een andere pc. Het probleem is nu dat de x800 sindsdien om de 12 volt stekker vraagt terwijl deze erin zit. Heb de kaart dus weer in de huidige pc gedaan en weer niets. Heb niets gehoort, geroken dus het kwam nogal onverwacht.
Als ik de computer dus aanzet komt er in beeld (met een hoop piepjes erbij) dat de externe stroomadapter niet is aangesloten. Er zijn geen verkoolde connectors en ik heb de voorkant ook naar de onderkant doorgemeten en dat was goed. De heatsink word warm en daar blijft het dus bij.

Ik dus maar naar google maar er is niets over te vinden. Is er iemand die hier ervaring mee heeft? Misschien zelfs de oplossing weet?

danku

Verwijderd

Hmm dit is heel raar. Aangezien mijn AX800PRO ook zonder 12V stekker werkt, maar dan niet zoveel rekenkracht heeft!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dit is heel raar, dit is een vivo, geflashed naar xt pe. Zou dat er iets mee te maken kunnen hebben dat ik dat bericht krijg?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2007 18:16 ]

• ncodr
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-07 09:08
Ik heb een Asus X800pro vivo ook geflasht naar X800XTPE maar de cooler is absoluut ontoereikend op die snelheid. Ik heb die meteen vervangen door een Arctic Cooling ATI Silencer, die is veel stiller en de temperatuur is perfect onder controle in alle omstandigheden. Als je dat niet gedaan hebt vrees ik wel wat voor de levensduur van je kaart... misschien was de kaart in de andere pc minder goed gekoeld (slechte airflow?)...

• dragunova
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-07 21:46

dragunova

Samozaridnyia Vintovka D.

Heb je gecontroleerd of deze 12V lijn in goede staat verkeert?

Ik neem hierbij trouwens aan dat je voeding de extra belasting aankan.

does the pope shit in the woods? is a bear catholic?

Verwijderd

Topicstarter
De koeler is vervangen door een zalman. De kaart heeft altijd goed gewerkt, het is pas gekomen toen de kaart van pc wisselde. Daar deed de kaart het niet en ik heb hem dus weer terug gezet waar die het ook niet meer deed. De voeding moet geen probleem zijn dus, de rest werkt prima. Als de kaart opgebrand was dan had ik denk ik ook geen beeld meer van dat het stekkertje er niet in zit.
Pagina: 1