Toon posts:

Razer DiamondBack Probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een probleem met de buttons zoals 4/5/6/7.

In internet explorer gaan ze wel een page back of forward, maar als ik in het Razer programma zet dat button 4 gewoon klikken is, dan doet ie dat niet. In games doen de buttons 4/5/6/7 helemaal niks.

Ik had dus van de week de laatste drivers geinstalleerd, ook weer zo ingesteld, maar ze doen het nog steeds niet.

Op een andere forum had ik eens gelezen dat de buttons het nooit zouden doen. Ik ken dus meerdere mensen waarbij ze het dus overal doen.

Ik draai gewoon nog op XP.

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:58
Vreemd, heb hier een zut hotkeys op dat ding staan, loopt als een tiet. Weet je zeker dat je de knoppen toegewezen heb in de Razer software?

Verwijderd

Topicstarter
Maar natuurlijk, ik heb ze geprobeert zoals ze standaard stonden "Windows Button 4" en 5. In internet explorer werken ze gewoon met back en forward enzo, zoals ik al zei.

Maar als ik in het programma instel dat knop 4 van "Windows Button 4" naar "Click" zet, zoals je linkermuisknop is, dan kan je er nog niet daadwerkelijk objecten mee selecteren. In internet explorer gaat ie alsnog back/forward. In games verandert er helemaal niks.

In programma's zoals ventrillo kan ik de knop niet eens gebruiken, maar in TeamSpeak weer wel.

• Piedojng
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-11-2025
Heb al paar keer gelezen (en uit eigen ervaring ook) dat als je eerst de drivers van het cd'tje erop zet en dan update naar de nieuwste van op internet het ding het maar half meer doet.
Wat werkte bij mij, in apparaatbeheer heel de hoop verwijderen van systeem en dan opnieuw installeren met direct nieuwe drivers. Nu werken wel alle knoppen zoals ik ze heb ingesteld :) Mss werkt dat voor jou ook, kan eens proberen nietwaar :)

Feel the fear and do it anyway...

Verwijderd

Topicstarter
Perfect. Razer programma uninstallen, muis uit apparaatbeheer verwijderen, Razer installeren en het werkt.

Bedankt voor de tip! _/-\o_

Edit: helaas dat het nog niet werkt in Ventrilo, maar de sitebuttons werken nu wel zoals je ze instelt in het programma.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2007 10:48 ]