Hallo Tweakers.
Ik heb nogal een probleem. Een maandje geleden heb ik de Asus A8n Premium moederbord in men computer gezet. Deze bleek volgens mij niet te werken, en dacht dat het aan het moederbord lag. Nu heb ik een ander exemplaar van de Asus A8n Premium, en nu doet het zelfde probleem zich weer voor.
Ik heb dus vanmiddag alle hardware ingebouwd, nu doet zich het volgende probleem op:
Het rode en groene lampje gaan knipperen, voor de rest doet de pc niks, de fans gaan niet eens spinnen.
Als ik in het boekje ga kijken bij wat er aan de hand kan zijn waneer de leds gaan knipperen staat er het volgende:
Als de lampjes aan zijn moet je een extra molex op het moederbord aansluiten, om de videokaarten van extra stroom te voorzien.
Vervolgens doe ik dat, en er gebeurt nog niks.
Verdere dingen die ik geprobeerd heb:
- Ram in andere bankjes (geen succes)
- 1 videokaart erin (geen succes)
- oude moederbord erin en kijken of het werk, de computer boot gewoon.
- andere hardeschijf (geen succes)
Mijn systeem bestaat uit:
Amd x2 4200+
Asus A8n Premium
2 gig Kingston 3200c2
2 maal Asus 7900gt;s
2 maal samsung spinpoint 250 gigers
Huntkey 550 watt voeding.
Wie kan me helpen met dit probleem?
Alvast bedankt
Henk3
Ik heb nogal een probleem. Een maandje geleden heb ik de Asus A8n Premium moederbord in men computer gezet. Deze bleek volgens mij niet te werken, en dacht dat het aan het moederbord lag. Nu heb ik een ander exemplaar van de Asus A8n Premium, en nu doet het zelfde probleem zich weer voor.
Ik heb dus vanmiddag alle hardware ingebouwd, nu doet zich het volgende probleem op:
Het rode en groene lampje gaan knipperen, voor de rest doet de pc niks, de fans gaan niet eens spinnen.
Als ik in het boekje ga kijken bij wat er aan de hand kan zijn waneer de leds gaan knipperen staat er het volgende:
Als de lampjes aan zijn moet je een extra molex op het moederbord aansluiten, om de videokaarten van extra stroom te voorzien.
Vervolgens doe ik dat, en er gebeurt nog niks.
Verdere dingen die ik geprobeerd heb:
- Ram in andere bankjes (geen succes)
- 1 videokaart erin (geen succes)
- oude moederbord erin en kijken of het werk, de computer boot gewoon.
- andere hardeschijf (geen succes)
Mijn systeem bestaat uit:
Amd x2 4200+
Asus A8n Premium
2 gig Kingston 3200c2
2 maal Asus 7900gt;s
2 maal samsung spinpoint 250 gigers
Huntkey 550 watt voeding.
Wie kan me helpen met dit probleem?
Alvast bedankt
Henk3