Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Onderzoek naar IT outsourcing

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• Matango
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-05-2023
Beste Tweakers,

Ik ben een bedrijfskundestudent aan de Erasmus Universiteit en bezig met een afstudeeronderzoek naar informatieuitwisseling in IT outsourcing binnen het Nederlandse taalgebied. Het onderzoek richt zich op IT professionals en managers die nauw betrokken zijn bij outsourcing deals vanuit de klant of leverancier. Dit kan zijn als gebruiker, beheerder of IT manager.

Nu heb ik hiervoor een enquete gemaakt en mijn vraag is aan de mensen die aan dit profiel voldoen of zij bereid zijn om deze in te vullen. Het duurt maximaal 15 minuten om de enquete in te vullen. Na het invullen van de enquete kunt u mijn scriptie aanvragen, deze zal dan verstuurd worden na afloop van het onderzoek. Ik dank iedereen hartelijk voor de medewerking!

U vindt de enquete hier:
http://blaat.nl

Hugo

@mods: Ik heb gezocht naar eventuele regels die in strijd zijn met het plaatsen van enquetes en niets gevonden. Deze enquete is niet van enige commerciele aard, de gegevens zullen vertrouwelijk behandeld worden en ik ben niet gelieerd aan of in dienst van een bedrijf.

[ Voor 8% gewijzigd door moto-moi op 24-05-2007 14:57 ]

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-11 21:03

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Het algemeen beleid #spam
Voor enquêtes is het nodig toestemming te vragen aan een moderator van dat forum of de admin van de hoofdgroep. Let er wel op dat je sowieso je onderzoek moet uitleggen en dat er in het topic reden moet zijn voor discussie.
mischien toch maar even toestemming vragen.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Eerst toestemming vragen inderdaad, in Werk & Inkomen - Policy kun je vinden wie er verantwoordelijk zijn voor dit forum :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.