behalve deze:
http://www.micro-mail.nl/...Frameset&ARTNR=20.017.359
[ Voor 39% gewijzigd door dfr0st op 24-05-2007 14:41 ]
-
Dit topic kan dan als ik het goed heb ook in schop een modje?
Nee, dit gaat toch niet over GoT?Tomino schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 14:41:
Lijkt me een foutje,
Alleen voor individuele prijzen, niet voor een product.Arunia schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 14:42:
Er was toch een report optie in de pricewatch? Alhoewel daar de laatste keer ook niet veel meegedaan is.
Ik heb de prijzen voor de hardeschijven verwijderd en hopelijk staan de goede prijzen de volgende met de DB synchronisatie weer in
Dank voor het opletten
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
[edit]
Crap.. alt+s ipv alt+p gedaan..
In ieder geval, is gisteren ook al opgemerkt zo te zien.
[ Voor 52% gewijzigd door FlipFluitketel op 24-05-2007 15:15 ]
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Het gaat over de pricewatch, dus het staat hier goed, aangezien modjes er niks aan kunnen doen en het dus ook niet in SeM moetTomino schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 14:41:
Lijkt me een foutje,
The devil is in the details.
Okej, duidelijkHahn schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 15:16:
[...]
Het gaat over de pricewatch, dus het staat hier goed, aangezien modjes er niks aan kunnen doen en het dus ook niet in SeM moet