Toon posts:

Delete problemen hhhheeellllpppp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een paar kritische file gedelete.
Er staat geen Norton of andere undeleter op mijn computer,
De operating system is WindowsME.
Het vreemde is dat de files ook niet in de prullenbak zitten.
Ik heb er naar gezocht via help en kan ze daarmee ook niet vinden.
Het is gebeurt toe ik 2 computers met elkaar gelinkt heb. Met het programma waarmee ik de computers gelinkt heb, heb ik de files gedelete. De naam van het programma is Smart-Ling. Het is een filetransfer programma voor de USB kabel. Wie kan mij helpen die files terug te vinden. Kan ik een udelete programa op mijn computer instaleren en dan kijken of die de files kan vinden.
Alvast bedankt,
VEJ
P.s.: System restore is uitgeschakeld dus daar heb ik ook niks aan. :(

Verwijderd

heb je ze niet verplaatst ipv verwijderd.
Of heb je echt op "DELETE" gedrukt

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:57
EasyRecovery Professional Edition v5.0
Norton Ghost 2001 v6.5
Ontrack Easy Recovery Pro v5.03
PowerQuest DataGone 2.4
PowerQuest EasyRestore 4.0
PowerQuest SecondChance 2.07
PowerQuest PartitionMagic OS Prep Tool 3.02
PowerQuest DataKeeper 4.1

wat handige programmatjes!

Verwijderd

sorry, volgens mij ben je ze kwijt. die undelete proggies gooien de data namelijk niet weg, maar halen de referentie uit de directory waar de bestanden in stonden en slaan die referentie op in hun eigen files. Bestanden die dus zijn verwijderd voordat je een undeleter installeerde, hebben dus geen baat bij dit programma. :'(

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-08 09:43
als je deze programma's nog moet installeren heb je dus de mogelijkheid over die programma's heen te saven die je juist wil bewaren, heb je dus niets aan.

heb je ook tevens de kans dat je moet herstarten, voordat je alles kan terugplaatsen.

3kwp pvoutput

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:57
nee,
veel van de programma's werken inderdaad wel op dit principe (zoals ik ze hierboven even copy&paste, (zoals norton alles in de reclybin achtet laat en dat soort onzin,)

wat er gebreurd als je iest verwijderd is dat het bestand uit het fat word verwijderd.
maar dus niet fysiek, en zolang er dus niks overheen is geschreven na het verwijderen kan je dat gewoon nog terug halen, nadat je met een progamma en scan gemaakt hebt van wat er op de hd staat en NIET in de fat.

Van PQ LOst and found, weet ik zeker dat je ze nog terug kan hallen. programma is dan ook echt super, is alleen wat aan de duure kant.

is maar net hoebelangrijk het voor je is. (Geintje)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 07 februari 2001 19:39 schreef HermeS het volgende:

wat er gebreurd als je iest verwijderd is dat het bestand uit het fat word verwijderd.
maar dus niet fysiek, en zolang er dus niks overheen is geschreven na het verwijderen kan je dat gewoon nog terug halen, nadat je met een progamma en scan gemaakt hebt van wat er op de hd staat en NIET in de fat.

Van PQ LOst and found, weet ik zeker dat je ze nog terug kan hallen. programma is dan ook echt super, is alleen wat aan de duure kant.

is maar net hoebelangrijk het voor je is. (Geintje)
Daar stond mij ook iets van bij.
Maar als ik Powerquest lost and found instaleer op een andere partitie, zo ik bedoel nu nog, kan hij dan die files vinden.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de files weer terug.
Een programmaatje gedownload en daarna was het weer werken geblazen.
Voor jullie info de naam van het progje is:
Download 4 All
Zoek maar op met een zoek machine werkt perfect zelfs onder WindowsME.
Iedereen nog bedankt voor de andwoorden
:):):):):):):):):):):):):):):):):);)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de files weer terug.
Een programmaatje gedownload en daarna was het weer werken geblazen.
Voor jullie info de naam van het progje is:
Download 4 All
Zoek maar op met een zoek machine werkt perfect zelfs onder WindowsME.
Iedereen nog bedankt voor de antwoorden
:):):):):):):):):):):):):):):):):);)
Pagina: 1