[V&A] Username ipv IP adres?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-10 23:22

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Ik heb een vraagje. Waarom word er in het mailtje wat je via de V&A kan sturen een IP adres meegestuurd? Ik weet best dat je wat dingen kan uithalen op basis van een IP adres, maar ik zou liever meteen weten met wie ik te maken heb. Vaak signeren mensen met hun echte naam en niet hun usernaam hier op T.net/GoT. Als de desbetreffende user dan zijn usernaam niet geeft is het niet makelijk om op te zoeken of deze gebruiker een slechte beoordeling heeft. Als die meegestuurd word, dan is het makkelijker om te beoordelen of het zin heeft om met de user in zee te gaan.

Kan ipv het IP adres misschien de username meegestuurd worden van het account waaronder het mailtje is verstuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

obsidian schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 13:32:
Ik heb een vraagje. Waarom word er in het mailtje wat je via de V&A kan sturen een IP adres meegestuurd? Ik weet best dat je wat dingen kan uithalen op basis van een IP adres, maar ik zou liever meteen weten met wie ik te maken heb. Vaak signeren mensen met hun echte naam en niet hun usernaam hier op T.net/GoT. Als de desbetreffende user dan zijn usernaam niet geeft is het niet makelijk om op te zoeken of deze gebruiker een slechte beoordeling heeft. Als die meegestuurd word, dan is het makkelijker om te beoordelen of het zin heeft om met de user in zee te gaan.

Kan ipv het IP adres misschien de username meegestuurd worden van het account waaronder het mailtje is verstuurd?
Ik geef deze zelf altijd aan in mijn reacties en vraag er om in mijn geplaatste advertenties. Je zou de vraag naar de username "standaard" toe kunnen voegen aan je advertentie-tekst?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-10 23:22

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
hardware-lover schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 12:32:
[...]

Ik geef deze zelf altijd aan in mijn reacties en vraag er om in mijn geplaatste advertenties. Je zou de vraag naar de username "standaard" toe kunnen voegen aan je advertentie-tekst?
Klopt :) Maar het lijkt mij dat de username voor de meeste verkopers iets meer waarde heeft dan een ip adres. En ik heb genoeg spullen verkocht via de V&A om te weten dat veel mensen de tekst in je ad maar voor de helft lezen :)

Ik weet ook niet precies waarom ervoor gekozen is om het ip adres mee te sturen. Een ip adres is makkelijker te faken dan een useraccount :)