Toon posts:

Uitvallende monitor..alleen werkend door slaan.:(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi! Ik heb een hele vage monitor. Hij valt sinds korte tijd om de 10 minuten uit |:(
Ik kan hem op geen enkele manier weer aan krijgen, behalve als ik heb maar hard genoeg sla >:)

Ik heb een Diamond stealth64 Video 2001 videokaart (als je dat een video kaart mag noemen :P). Het is pas sinds korte tijd zo, en ik heb werkelijk geen idee waar het van komt. De monitor is van een of ander vaag merk, maar windows ziet het als een plug-and-play monitor (een acerview 7154e(???))
Iemand enig idee waar het aan zou kunnen liggen?

OHJA, het leipe is dat de monitor in slaap stand gaat staan

Verwijderd

Lijkt me zo aan je monitor te liggen, aangezien je daar tegenaan moet slaan....

Kijk eens of alle kabels goed vast zitten en anders word het denk ik tijd voor een nieuwe

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:31
Op woensdag 07 februari 2001 19:20 schreef Deimos het volgende:
Hoi! Ik heb een hele vage monitor. Hij valt sinds korte tijd om de 10 minuten uit |:(
Ik kan hem op geen enkele manier weer aan krijgen, behalve als ik heb maar hard genoeg sla >:)

OHJA, het leipe is dat de monitor in slaap stand gaat staan
Kapot condensatortje in je monitor (met name omdat het misschien een 'warmte' prob is)? Wel vreemd dat hij het dan wel doet als je er tegenaan mept.

Check toch eens je kabel en videokaart.

• Fault
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-08 13:06
Bij mij ging de monitor ook spontaan in de slaap-stand, bij mij lag het aan mijn fantastische viper v330 van maar liefst 4mb! Ff de kabels er goed in, ding in je mamaplank drukken en opgelost, toch?

Verwijderd

kijk eens in de monitor bij de soldeer verbindingen van de hoogspanningstrafo , er kan er een slecht zijn.

monitor een dag uit laten staan en alle soldeerpunten een keer na solderen

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Is het toevallig een Targa?

Verwijderd

Kneusje heeft helemaal gelijk.

Dat benne altijd die solderingen bij
de hoogspannings unit.

But be carefull !!