Ik heb een probleem met mijn OEM-editie van Windows Vista Home Premium, die voorgeinstalleerd stond op mijn Acer laptop. Bepaalde programma's zien er erg 'korrelig' uit; het lijkt net of deze in een zeer lage resolutie uitgevoerd worden. Ik heb het dan over programma's die ik later heb geinstalleerd; windows live messenger, Itunes, mijn antivirus etc.
Tijdens de automatische installatie van Vista vanaf de recovery-dvd heb ik hier ook al last van, maar dan alleen bij het programma Norton Internet Security (die er op wordt gezet af-fabriek).
Ik heb al meerdere malen opnieuw vga-drivers geinstalleerd, ook verschillende (nieuwe en oudere) versies, maar dit mocht niet baten.. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Ik heb trouwens een (onboard) Nvidia 6100.
Op mijn screenshot is het echter helemaal niet zo duidelijk te zien zie ik nu, echter ik heb er toch echt last van als ik hier achter mn laptop zit.
Offtopic: Overigens wil ook mijn Windows Sidebar maar niet automatisch starten, terwijl dit wil staat aangevinkt..
Linkje naar screenshot
Tijdens de automatische installatie van Vista vanaf de recovery-dvd heb ik hier ook al last van, maar dan alleen bij het programma Norton Internet Security (die er op wordt gezet af-fabriek).
Ik heb al meerdere malen opnieuw vga-drivers geinstalleerd, ook verschillende (nieuwe en oudere) versies, maar dit mocht niet baten.. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Ik heb trouwens een (onboard) Nvidia 6100.
Op mijn screenshot is het echter helemaal niet zo duidelijk te zien zie ik nu, echter ik heb er toch echt last van als ik hier achter mn laptop zit.
Offtopic: Overigens wil ook mijn Windows Sidebar maar niet automatisch starten, terwijl dit wil staat aangevinkt..
Linkje naar screenshot
[ Voor 25% gewijzigd door Lord Bendtner op 24-05-2007 12:35 . Reden: 1440x900 screenshots zijn wat te groot ]
Better, Best, Bendtner