help, mijn ibm is er mee opgehouden...

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

• jelmerjan
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:53
hallo,

ik heb een oude ibm laptop.
Alleen heb er een keer een oude muis op aangesloten daarvoor heeft hij automatisch een driver voor aangemaakt, nu ik die muis niet meer gebruik zegt het register van windows dat de driver er nog wel moet zijn maar die is er niet. Hij start wel op in veilige modus maar start zijn cd-rom niet op dus kan niet booten, heeft ook geen floppy dus hoe los ik dit op???

P.s. muis is al weggegooid

• digitrasher
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Welke windows versie staat erop?

• jelmerjan
win. 98

• digitrasher
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
probeer anders eens in veilige modus alle aanwezige muizen in apparaatbeheer eruit te gooien, zodat je touchpad opnieuw wordt gevonden en geinstaleerd.

en wat voor muis heb je er aan gehangen (logitech, MS, etc)? Graag iets meer info.

• jelmerjan
logitech first pilot

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-01 17:06

Thandor

SilverStreak

CSL policy
Vragen over problemen horen hier niet thuis alsmede vragen en/of discussies over een bepaald hardware onderdeel, daar zijn de andere fora voor.
Dit topic hoort hier dus niet thuis. Ik ga het echter niet verplaatsen omdat ik van mening ben dat je zelf nog het één en het ander kunt uitproberen. Duik eens in het register, zoek eens naar een driver, etc.

Mocht dat niet lukken dan moet je even kijken waar het topic wél thuishoort. Ik zie dat het hier om een probleem binnen Microsoft Windows gaat. Kijk eens welk subforum daarvoor bedoelt is. Uiteraard is het wel even verstandig om aldaar de policy even door te lezen. Tevens is het aan te raden om een iets uitgebreidere topicstart (en replies overigens ook) te geven. Simpele vragen zoals 'welke notebook?', 'welk operating system?' en 'welke muizen?' zouden eigenlijk helemaal niet gesteld moeten worden: Dit hoort allemaal in de topicstart :o.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.