Toon posts:

[Outlook] Agenda meldingen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers.net leden,

Ik zit hier op mijn stage en er moet iets gebeuren waar ik niet uit kom. Het is ook nog niet helemaal duidelijk of dit daadwerkelijk wel kan.

De vraag is als volgt
"kan ik zorgen als ik twee emailadressen in outlook heb, dat ik de meldingen van beiden agenda's krijg?"

Wat ik dus graag zou willen is dat ik van beiden accounts een melding krijg dat ik een afspraak heb of iets dergelijks. En dan bedoel ik niet met de Agenda delen maar alleen de melding kan krijgen.

Hopelijk kan dit en hebben jullie hier een oplossing voor.

Groetjes Kevin

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-07 15:28

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Dit kan Kevin... Je zult bij beide accounts bij extra-opties-gemachtigden je andere account toevoegen en het vinkje aanvinken dat je graag vergadering verzoeken ontvangen wil.

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Verwijderd

Topicstarter
Dit is niet de bedoeling van wat ik heb sorry. Want degene die ik nu gemachtigd hebt krijgt een mailtje met daarin de gegevens. Er moet juist een pop-up venster verschijnen van de afspraak. Zoals ik ook gewoon krijgt als ik naar een afspraak moet.

Misschien iemand een andere oplossing?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Waar hoort mijn topic?

Dit hoort niet in SEA maar in OFF

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
oh oke sorry ik wist dit niet.

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-07 15:28

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

En wat als je de beiden mailaccounts in 1 outlook insteld?

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Pagina: 1