[pop3] e-mail terug op de server zetten

Pagina: 1
Acties:
  • 255 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• pietje63
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:37
Ik heb zojuist een account dat ik vooral via de webmail benader ingevoerd in Outlook. Daarbij ben ik per ongeluk vergeten om de switch 'leave a copy of the message on the server' aan te vinken.

Nu kan ik dus al mijn oude mail niet meer teruglezen. Is er een mogelijkheid om deze mail terug te zetten?

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

• Mijzelf
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Van een popserver kan je alleen mail afhalen. Dus de enige manier om die mail daar terug te krijgen is alles forwarden naar jezelf en via een smtp server weer uploaden.

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-12 11:35
Ondersteund de server geen IMAP, dat zou nog handiger zijn.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

• masterpe
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-11-2023

masterpe

Dus...

Inderdaad wanneer je gebruik maakt van IMAP blijft alle e-mails op de server staan, alle mappen die je via de webmail dan aanmaakt wordt dan ook automatisch zichtbaar onder IMAP en visaversa. Ook kan je dan je e-mails slepen tussen je POP naar de juist IMAP map.

• ChaserBoZ_
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 18:10
Helaas.

'Maar het heeft altijd zo gewerkt . . . . . . '

• ErikCornelissen
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-12 11:25
Wat je kan doen is je popserver verwijderen uit je profiel, echter de smtp laten staan.

Dan kan je alles naar jezelf toesturen om het weer op de server te krijgen.

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Heb dit zelf een keer gedaan door een extension in Thunderbird te laden en daarna alle mail te forwarden naar m'n gmail.
Pagina: 1