Hoi,
Mijn aandacht is gevallen op het detacheringbedrijf Career Network. Op GoT vind ik geen informatie over dit bedrijf, hoewel ik er wel veel van heb gehoord qua marketing/recruiting. Heeft iemand ervaring bij dit bedrijf en kan hij/zij me ermeer over vertellen?
- startSalaris voor 20 jarige met alleen mbo systeembeheer niv 4.
- Secundaire arbeidsvoorwaarden
- Werksfeer/cultuur
- Grootte van het bedrijf
- Groeimogelijkheden ( behalen van certificaten , kosten opleidingen )
- Verplichtingen
- Werktijden
- Overige punten die ik hier vergeet
En hoe zit het wanneer het detacherings bedrijf geen werk voor je heeft, krijg je dan door betaald?
Of hoe is/wordt dat geregeld
Ik heb een en ander op de site gelezen en zoals gewoonlijk is dat heel positief. Ik zou graag ervaring willen horen van werknemers of oud-werknemers. Wat zijn jullie positieve/negatieve ervaringen met dit bedrijf?
Alvast bedankt!
Mijn aandacht is gevallen op het detacheringbedrijf Career Network. Op GoT vind ik geen informatie over dit bedrijf, hoewel ik er wel veel van heb gehoord qua marketing/recruiting. Heeft iemand ervaring bij dit bedrijf en kan hij/zij me ermeer over vertellen?
- startSalaris voor 20 jarige met alleen mbo systeembeheer niv 4.
- Secundaire arbeidsvoorwaarden
- Werksfeer/cultuur
- Grootte van het bedrijf
- Groeimogelijkheden ( behalen van certificaten , kosten opleidingen )
- Verplichtingen
- Werktijden
- Overige punten die ik hier vergeet
En hoe zit het wanneer het detacherings bedrijf geen werk voor je heeft, krijg je dan door betaald?
Of hoe is/wordt dat geregeld
Ik heb een en ander op de site gelezen en zoals gewoonlijk is dat heel positief. Ik zou graag ervaring willen horen van werknemers of oud-werknemers. Wat zijn jullie positieve/negatieve ervaringen met dit bedrijf?
Alvast bedankt!
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2007 11:36 ]