Toon posts:

Ervaringen Career Network ( Detachering )

Pagina: 1
Acties:
  • 336 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Mijn aandacht is gevallen op het detacheringbedrijf Career Network. Op GoT vind ik geen informatie over dit bedrijf, hoewel ik er wel veel van heb gehoord qua marketing/recruiting. Heeft iemand ervaring bij dit bedrijf en kan hij/zij me ermeer over vertellen?

- startSalaris voor 20 jarige met alleen mbo systeembeheer niv 4.
- Secundaire arbeidsvoorwaarden
- Werksfeer/cultuur
- Grootte van het bedrijf
- Groeimogelijkheden ( behalen van certificaten , kosten opleidingen )
- Verplichtingen
- Werktijden
- Overige punten die ik hier vergeet

En hoe zit het wanneer het detacherings bedrijf geen werk voor je heeft, krijg je dan door betaald?
Of hoe is/wordt dat geregeld

Ik heb een en ander op de site gelezen en zoals gewoonlijk is dat heel positief. Ik zou graag ervaring willen horen van werknemers of oud-werknemers. Wat zijn jullie positieve/negatieve ervaringen met dit bedrijf?

Alvast bedankt!

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2007 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:30

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

(jarig!)
Ik ben een paar maanden terug door Career Networks benaderd, ze hadden een vacature waar mijn cv bij paste. Ze hebben een sollicitatiegesprek voor me geregeld, maar daar houdt mijn ervaring met CN op, aangezien de eigenaar van dat bedrijf me rechtstreeks aan wilde nemen. CN deed er niet moeilijk over.
Ze belden gisteren wel op, om te vragen hoe het beviel enzo, dus dat is wel positief.

Als je echt gedetacheerd wordt (en niet uitgezonden), dan ben je in dienst bij CN. Dan heb je dus recht op salaris, of ze nou een opdracht voor je hebben of niet.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:17

Standeman

Prutser 1e klasse

Zoals bij alle detacheerders wordt je salaris gewoon doorbetaald wanneer je geen klus hebt, aangezien je gewoon een contract (jaar / vast) hebt. Probleem is wel weer dat ze wel 1 of ander klusje voor je bedenken zoals enveloppen likken ;)

De tijd tussen klussen mag je vaak ook vullen met zelfstudie of projectjes die het leven van de werkgever makkelijker maken (ik heb ooit eens aan een beoordelingssysteem gewerkt).

Op al je andere vragen kan ik geen antwoord geven. Diegene die het beste weten is Career Network, dus mail ze even o.i.d. Dan heb je gelijk interesse getoond in het bedrijf.

[ Voor 4% gewijzigd door Standeman op 24-05-2007 11:22 ]

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MueR schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 11:15:
Ik ben een paar maanden terug door Career Networks benaderd, ze hadden een vacature waar mijn cv bij paste. Ze hebben een sollicitatiegesprek voor me geregeld, maar daar houdt mijn ervaring met CN op, aangezien de eigenaar van dat bedrijf me rechtstreeks aan wilde nemen. CN deed er niet moeilijk over.
Ze belden gisteren wel op, om te vragen hoe het beviel enzo, dus dat is wel positief.

Als je echt gedetacheerd wordt (en niet uitgezonden), dan ben je in dienst bij CN. Dan heb je dus recht op salaris, of ze nou een opdracht voor je hebben of niet.
Misschien worden we dan wel toekomstige collega's. Heb a.s. dinsdag een sollicitatie gesprek in Hoofddorp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Schop

niet omhoogschoppen binnen 24 uur aub

[ Voor 83% gewijzigd door Rukapul op 25-05-2007 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:30

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

(jarig!)
Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 12:13:
Misschien worden we dan wel toekomstige collega's. Heb a.s. dinsdag een sollicitatie gesprek in Hoofddorp
Denk het niet ;) Zoals ik zei heeft mijn huidige werkgever mij weggekocht bij CN.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MueR schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 09:25:
[...]

Denk het niet ;) Zoals ik zei heeft mijn huidige werkgever mij weggekocht bij CN.
Ja had het verkeerd gelezen, succes dan met je baan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
schop na 24 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik werk ook via CN IT als programmeur.

Heb pas m'n eerste opdracht voltooid. Alles gaat prima en mijn contactpersoon doet erg veel voor me! Ik vind het helemaal top. Ga vanmiddag naar m'n tweede opdrachtgever :) Ik doe het als bijbaantje dus krijg niet al teveel. Maar zit nog op school en heb geen diploma en vergeleken met de 5 hele euro per uur die vrienden van me verdienen zit ik royaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 07:14

Brazza

Byte me!

Ik heb vorig jaar daar 5 maand voor gewerkt. Voor een project van NCR (Postbank geldautomaten updaten). Het zou in principe aaneen gesloten zijn. Maar door omstandigheden (te veel werknemers/weinig werk) moest ik me auto inleveren, en zat ik 2 week thuis. Dit kreeg ik echter wel betaald. 35 Euro per dag. Maar toch was dat niet conform de afspraak. Dit is het enige puntje wat ik minder vond. Aantal mensen in het westen kregen wel gewoon die 2 week werk.

Het is natuurlijk project afhankelijk wat je werktijden zijn. Ik moest bv soms om 9 uur in Rotterdam zijn. Dat is toch om half 7 weg. En 's avonds kwam ik soms om half 10 thuis. Dit is natuurlijk niet altijd. Maar ik kreeg de eerste reistijd uur niet uitbetaald. Ik was toen 25 en kreeg toen ongeveer 1900 bruto.

Verder heb ik vernomen dat je opleiding/cursussen kan doen mits je daar minimaal een half jaar blijft werken. Sindsdien hebben ze geprobeerd een bedrijf te vinden in Groningen, maar dit is nooit gelukt. Ze hadden mij een MCSE/A traject aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
?
Pagina: 1