Hoe adverteer ik via advertentieserver.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• wanabo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-02-2014
Op digitaaltvkijken.nl zag ik reclames staan die aansluiten bij mijn websites. De advertenties worden gehost op advertentieserver.nl.

Maar welke firma hoort daar bij? Waar kan ik me aanmelden?

Gebruikers Telel2, Glasvezel, KPN, UPC, Ziggo, Ad Exchange

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-12 19:20

-d-

Het domein advertentieserver.nl is gewoon van de eigenaar van digitaaltvkijken.nl - Deze domeinnaam gebruiken ze om PHPadsNew (tegenwoordig Openads) op te draaien. De advertenties linken verder gewoon weer door aan hun eigen site, dus zit niet direct een adverteerder achter.

• wanabo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-02-2014
Ok, bedankt! Ik had zelf al gezocht maar kwam er niet uit. Ik heb google naar tevredenheid, maar wil daar niet alleen van afhankelijk zijn. Op dit moment experimenteer ik ook met Bidvertiser, maar dat loopt totaal niet. Vandaar dat ik een alternatief zoek.

Gebruikers Telel2, Glasvezel, KPN, UPC, Ziggo, Ad Exchange

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-12 19:20

-d-

Voor CPC is Google prima, je kan kijken naar CPA (per verkoop) adverteerders. Richt je je op Nederlanders? Dan kan je bv. TradeDoubler.com gebruiken. Je krijgt hier dus niet per klik betaald!

Voor internationaal heb je bv. Azoogle, CJ.com, Chitika, etc. In het algemeen betaald Google wel goed/beter. Heb je een bepaald niche voor je site -zoals een site over digitaal tv kijken- kan het wel de moeite waard zijn hier CPA campagnes van bv digitale televisie aanbieders op te zetten. Je krijgt dan betaald per verkoop.

Als je een grote site hebt met veel hits kan je eventueel ook CPM (per 1000 impressies) campagnes er op gooien, je krijgt dan dus betaald per x aantal banner/advertentieimpressies.