Reverse WHOIS?

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 13:02
Hallo,

enige tijd geleden kwam er een vraag waar bij me op waar ik nog steeds niet uit ben gekomen. Ik heb een website laten hosten en mijn gegevens zijn via WHOIS in te zien. Uiteraard dien je dan wel eerst de naam van mijn website te weten. Ik ben hier echter niet al te blij mee en wil dit dan ook wijzigen zodat de gegevens alleen via de hoster op te vragen zijn.

Kan dit alsnog nu mijn gegevens al bekend zijn of had ik dat al meteen moeten doen bij de registratie van de .nl domeinnamen?

Nu vroeg ik mij daarnaast af of het ook mogelijk is om via mijn naam te zien aan welke site ik gelinkt ben als technisch contactpersoon. Is dit technisch mogelijk want Google geeft hier bv. geen hits op en ik ben niet bekend met een soort 'Reverse WHOIS' opdracht.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Steam || Diablo 3

• codemann
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-12 21:15
Voor internationale TLDs (.com, .net, .org, ...) kan je dit laten beveiligen, alle registrars bieden tegenwoordig wel privacy protection aan. De agent via wie je het registreert moet het natuurlijk wel nog willen doen.

Een Reverse Whois bestaat absoluut niet, en voor zo ver ik weet indexeren zoekmachines ook deze informatie niet.

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 13:02
dan weet ik voldoende codemann, bedankt voor de reply!

Steam || Diablo 3