Toon posts:

simpele fileserver software? [php, mysql]

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

ik zoek een extreem simpel stukje software

Ik heb een website opgezet die hier als "fileserver" gebruikt moet gaan worden.
Nu omdat zelfs de meeste hier niet met ftp om kunnen gaan is het belangrijk dat er iets van een webscript op komt waar iedereen (via een algemene gebruikersnaam/passwoord) makkelijk bestanden op kan uploaden, en zodoende een linkje naar hun contact kan sturen zodat die het bestandje er weer af kan halen.

is er zo iets makkelijks?

bedankt!

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-12 15:17

lier

MikroTik nerd

Toevallig heb ik een artikel gelezen in de laatste C'T. Kijk even in de winkel of deze (Windows) oplossing toereikend is...

Zou graag er meer over vertellen, maar helaas staan alle details me niet meer zo bij.

Eerst het probleem, dan de oplossing

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:01
ja, upload tools van php zijn er maar zat.

dat in combinatie met sql (voor de lokatie ed.) is het makkelijk te vinden

you had me at EHLO

• harm12
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01-12 10:47
http://www.pcdummy.nl/~myphp/script/3/4 gebruik ik voor mijn school spullen.
Werkt best goed :-)

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-11 15:10

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Hier in PRG draait het om het zelf ontwikkelen van software. Een vraag voor kant en klare software zien we als een scriptrequest en die zien we hier liever niet wat netjes staat uitgelegd in Welkom in Programming - FAQ en Beleid

Een topic als dit zou in een iets andere vorm wel kunnen op GoT, maar niet in PRG. Zie Waar hoort mijn topic? voor meer uitleg. Daarnaast verwachten we hier op het forum dat je minstens zelf al opzoek bent gegaan en dat je aangeeft wat je nu zelf al hebt gevonden en waarom dat niet toereikend is.

[ Voor 8% gewijzigd door Creepy op 24-05-2007 09:38 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.