wifi latency spikes (wrt54g, wmp54g, ST510)

Pagina: 1
Acties:

• _Stryker_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-04-2025
Mijn probleem als volgt: mijn draadloze netwerk laat het om de minuut ongeveer afweten en geeft me een latency spike van 1500ms, zwáááár irritant als je aan het gamen bent. Ik heb echt geen flauw idee waar het aan ligt, heb al met de verschillende wifi settings van de wrt gespeeld maar geen succes. Het ligt iig niet aan het modem (zie plaatje). De WRT is de router in mijn setup, gebruik standaard firmware en os en wifi signaalsterkte is goed op mijn pc ondanks dat ik op de 2e verdieping zit met 1 betonvloer ertussen. Iemand die dit probleem bekend voorkomt?

pingen naar mn modem: plaatje

[ Voor 16% gewijzigd door _Stryker_ op 24-05-2007 02:15 ]

• Jellerbert
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-09-2025
_Stryker_ schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 01:57:Iemand die dit probleem bekend voorkomt?
Ja dat heet draadloos internet :) Een vriend van me gebruikt ook draadloos om te gamen, en die heeft precies hetzelfde. Zij het wat minder vaak (1x in 4 min) en hij speelt toch alleen rpg's dus van de lag heeft hij n ie superveel last.

Heb trouwens geen idee waar het aan zou liggen, volgens mij is het gewoon een slecht id om met draadloos te willen gamen.

Ga naar www.jellerbert.nl