Toon posts:

tv-kaart

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik wil het volgende
tv kunnen kijken op mijn comouter maar heel duidelijk, daar heb ik toch een tv-kaart voor nodig ?
nou mijn vraag is het slim en goed ofzo om een tv-kaart te kopen ? zo ja hoeveel kost een goeie wat radeb jullie me aan en moet ik nog wat weten ?? heb ik extra opties met een tv kaart ??

alvast bedankt voor jullie reply`s
bvd.

Verwijderd

Zie www.tweakers.net ;) op de frontpage heb een review van 2 TV-kaarten.

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-07 15:18

Tim

Opties: TV kijken (duh)
Gecodeerde kanalen bekijken..

Verwijderd

Ik heb die ComputerIdee met dat Canal+ artikeltje. Maar nu heb ik ook een vraagje:
Een vriend van mij heeft een TV-kaart en hij kan maar moeizaam goed (gecodeerde) zenders ontvangen en hij krijgt geen geluid omdat dat ook gecodeerd is.
Ik denk er over om zo'n kaartje te kopen(waarschijnlijk die van Penicle of zoiets).
Mijn vraag is: Kan ik Canal+ goed kijken MET geluid? en Hoe?

Verwijderd

Geluid wordt moeilijk. In Nederland gebruiken ze daar een code voor die nog niet gekraakt is.

Verwijderd

Topicstarter
he ff een vraagje is het waard om een tv-kaart te kopen ??
hoeveel kost een goeie en welke tv kaart is goed ??

ik weet dat ik met een tv kaart tv kan kijken maar ik wil meer dan dat. ik wil zenders bekijken die niet niet op mijn tv verschijnen (zoals, canal+, sky channel enzo)

iemand tips en antwoorden op mijn vragen
please reply (zoals altijd)

bvd.

• Tim

Tim

Het enige wat je kan ontvangen met een TV-kaart zijn de zenders die je ook op je TV zou kunnen ontvangen. Als ze Sky niet uitzenden kan je het ook niet ontvangen, ook niet met een of ander decoder progje..

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:22

Crusader

Arc Nature

Miro PCTV Pro is een goede kaart. Zit afstandsbediening (infrarood) en radio op.
TV en radio ontvangst in stereo.
In testen komt die kaart er altijd goed uit.

Kost 257 gulden volgens de pricewatch.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Verwijderd

ik heb het artikel in CI niet gelezen maar wat is daar nu zo wereldschokkend aan eigenlijk. FreeTv en meer van dat soort proggies bestaan toch al zolang als dat er tv kaarten zijn of...

Verwijderd

Topicstarter
daz minder ik dach dat ik ook canal+ kon ontvangen (computer idee)
en maybe nog meer andere zenders
jammer
bedankt mensen had ik bijna een tv kaart gekocht (zomaar)

thanks

• Tim

Tim

Canal+ kan je WEL ontvangen..
Die wordt wel uitgezonden, maar dan gecodeerd. Dan heb je zoiets als CableCrypt nodig en dan kan je Canal+ kijken. Maar Sky zenden ze geloof ik niet uit in NL (ook niet gecodeerd) dus dat wordt dan nogal moeilijk..

• eppie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik heb zelf een Hauppage wintv GO koste me 130 piek (als ik me niet vergis) Hij is wel mono maar dat boeit MIJ niet weet niet of jij er waarde aan hecht.

Canal+ kijken is me nog niet echt gelukt, heb wel 10 progjes gebruikt maar het beeld scrolt altijd van link boven naar rechts onder :(.

Maar goed ik vind dat mijn tc kaart wel goed beeld heeft en hij doet het goed onder win98 en 2000 (in 2000 wel een stuk trager)

En ik heb gehoord dat je bij elke Wintv een afstandsbediening bij kon kopen weeti iemand hier nog meer van?

Eppie
Pagina: 1