Ik heb zoals de titel al zegt wat problemen met het installeren van windows op mijn pc. Het gaat om de volgende opsteling:
A8n32 sli deluxe bios versie: 1405
amd 64 x2 4800+
2GB ram van corsair
2x raptor 74GB SATA raid striping healthy
2x samsung spinpoint 500GB SATA raid striping healthy
1x ide dvd speler
ATI x1800 xt
Soundblaster xfi gamer edition
Ok mijn probleem is als volgt: Ik wil windows xp64 installeren op de raid config van mijn raptors. In de bios boot volgorde op
Heb geprobeerd:
wat ik zo raar vind, is dat het plotseling nvidia mediashield is geworden nadat ik destijds een bios update heb uitgevoerd. Ik kan ook niet de functie in de raidtool boot bij die raptor schijven aangeven wat ik ook probeer.
iemand nog ideeen ?
A8n32 sli deluxe bios versie: 1405
amd 64 x2 4800+
2GB ram van corsair
2x raptor 74GB SATA raid striping healthy
2x samsung spinpoint 500GB SATA raid striping healthy
1x ide dvd speler
ATI x1800 xt
Soundblaster xfi gamer edition
Ok mijn probleem is als volgt: Ik wil windows xp64 installeren op de raid config van mijn raptors. In de bios boot volgorde op
- IDE dvd
- Nvidea Stripe 138GB
Heb geprobeerd:
- Zonder f6 te installeren
- Met f6 te installeren met de volgende drivers: Van de nvidia site zelf, van asus site zelf, van amd64 site, van dell site af ( vraag niet waarom ik was wanhopig)
- ACPCI uitschakelen en proberen
- zoveel mogelijk andere apparaten eruit halen en dan installeren
- Driver geslipstreamed in de windows cd, Toen ging alles goed totdat windows moest opstarten voor de eerste keer, 1 of andere storage fout.
- met dubbele stroom aansluiting en met enkele
wat ik zo raar vind, is dat het plotseling nvidia mediashield is geworden nadat ik destijds een bios update heb uitgevoerd. Ik kan ook niet de functie in de raidtool boot bij die raptor schijven aangeven wat ik ook probeer.
iemand nog ideeen ?